Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Kőkemény pálya, amihez kevés voltam

2009.06.20. 19:49 harzol2

Nem esett valami jól, hogy esett az eső, de azért sikerült úgy bemelegíteni szintén 2,5km-el, hogy a rajt pillanatában nem fáztam, sőt egész jól éreztem magam. Sejtettem, hogy nem az én versenyem lesz a sok szint és a köves terep miatt, de azért egy kevés hibával megoldott futásban bíztam.
Rögtön az egyes pontra azonban máris nem értettem a térképet és ugyan hiba nélkül fogtam a ketteshez hasonlóan, de nem mentem gyorsan és már hulla voltam a mászástól. A hármas pontot ellenben csúnyán megettem. Belenézhettem nagyjából 20 gödörbe a környéken és a pontot végül csak egy másik futónak hála találtam meg. Mint a trackből kiderül már elsőre is vagy 5 méterre mehettem el tőle, méghozzá úgy, hogy pontosan tudtam hol vagyok. (hiba: 1:40)
Nem voltam feldobott és kicsit elcsigázva folytattam a pályám, de innen valahogy sikerült egész normálisan futnom és különösebb hiba nélkül a 13-as pontig. Nem haladtam gyorsan, mert egyrészt teljesen magabiztos sem voltam. Tartottam a térképtől és amúgy is a bokám féltettem a sok sziklás részen, valamint persze nem bírtam gyorsabban fizikálisan sem. A 12-es pont előtt megláttam Cserit, ami azért felpörgetett és a 13 után utol is értem. Kezdtem bizakodni és persze rögtön kicsit rosszul íveltem az átmenetet. (hiba: 0:20)


A 15-ös kicsit óvatoskodva, de rendben jött, majd a 16-ra valami nekem nagyon nem stimmelt. Éreztem, hogy belerohanok a másik zöldbe és onnan korrigáltam kicsit túlságosan is. A völgy mellett futva, aztán még kicsit túlfutottam a ponton, mert a csoffadt bója nagyon nem látszott. A völgyelágazást figyelve azonban hamar megálltam és visszafele tekintve meg is lett a pont Cserivel még együtt. (hiba: 0:20)
Szép lassan kezdtem felvenni a szintet a 17-es felé és még direkt figyeltem is rá, hogy ne húzzak túlságosan fölé. Mikor megláttam a völgyet tudtam, hogy felfele kell még mennem, de nem gondoltam volna, hogy ennyire. A track alapján még lefelé is mentem, ami biztos nem így volt. Itt valami kicsit nem stimmelt a térképpel, de a pont egyszerű volt, így én is gyorsan megúsztam. (hiba: 0:20)
Innen a célig már egész jól mentem, csak a 20-as felé volt kis bizonytalankodás, mert a térkép alapján én totál mást vártam és végül inkább felfelé korrigáltam, mert az tűnt biztosnak. Be is jött, bár a pont előtt és kicsit alatta valami épített magaslesszerű objektum kicsit megzavart.
A célba végül úgy értem, hogy egy jó közepes futásnak éreztem a teljesítményem és a 2:40 hiba alapján ettől nem is álltam olyan messze. Mikor beértem még én vezettem és úgy éreztem 40-42 perc körül fognak nyerni és olyan 10-12 hely környékén végezhetek.
Ehhez képest hamar kiderült, hogy a többiek erősebbek, mint hittem. Pontosabban ugye én voltam gyengébb.
Bosszankodni mégsem tudok igazán. Ma ennyi volt bennem, talán 2 hellyel végezhettem volna előrébb ha magamhoz képest egy nagyon jót futok, de ez nem volt reális. Nem a térképen múlt az eredményem és ugyan pár helyen látszott, hogy elég fura torzulások vannak, de az igazi Bermuda-háromszögeket elkerültük és szerintem egy igen jó pályán futottunk. Az más kérdés, hogy ez nekem nagyon nem feküdt, de aki erős az bírta ezt is.
A 16. hely olyan amilyen. Úgy tűnik most itt tartok.
 
A 6360 méteres pályán 7220 métert futottam 6:49-es átlagtempóban. Pulzusmérőt most sem vittem, mint délelőtt.
 
Mivel Gyuri dobta a pályát a válogatóversenyek alapján én kerültem a MEAFC csapatába és Domóék be is szavaztak, de rám bízták a döntést. Én egy kicsit filóztam, hogy mi legyen, hisz azért küzdöttem, hogy bekerüljek a csapatba, de nem éreztem magam magabiztosnak.
Végül azért döntöttem úgy, hogy Gyurinak átadom a lehetőséget, mert első futóként el kell tudni futni az élmezőnnyel, ez pedig nálam valószínű az első fölfelében megbukna. Gyuri pedig fölfelében kifejezetten jó, így nála sokkal inkább valószínű, hogy bejön a bollyal, mint az esetemben lenne.
A csapat eredménye a legfontosabb és akármennyire futni szerettem volna így tűnik logikusnak.
 
Összesen 10km, 350 szint, 51:15

 

Térkép, részidők

Szólj hozzá!

Címkék: gerecse verseny bajnokság

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr411199408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása