Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Postás Kupa 2. nap - Bükkszentkereszt

2009.04.12. 20:40 harzol2

Úgy ébredtem, mint akin előző nap átment az úthenger. Nem mozgott a testem, nem esett jól semmi hirtelen mozdulat, de a mai klasszikus pályát mindenképp le akartam rendesen futni. Bemelegítésnek nem mertem azonban 1km-nél többet futni, mert így is épp elégnek tűnt a 16,2km és a 675 szint.
Persze a bokám is sokat melegítettem, valamint gimnasztika is több jutott mára, mint máskor szokott, így egész normálisan éretem magam a rajtban.
Az első hibát rögtön a rajt után pár méterrel elkövettem, mert megpróbáltam átmenni a ligetesen és az arra jelölt aljnövényzeten. Kicsit lassan sikerült mindez, így maradt egy kevés az egyesben. (hiba: 0:20)

A kettesre a biztosat választottam, azaz a jelleghatáron futva fogtam a pontot. Rögtön a pont után megfogott az utánam 1 perccel induló versenyző, de nem sokáig tudtam vele elfutni. Még a réten láttam, hogy merre megy, de csak egy pillanatra, viszont valahol nem jó felé mehetett, mert a hármasra való mászáskor megint ott kolbászolt előttem. Ebben az átmenetben egyébként vagy 3-4 futó jött szembe velem, akik ilyen módon elárulták az egyetlen értelmes útvonalat a másik nagy átmenetben. Nem szerencsés ilyen pályát tűzni, de ennek akkor inkább örültem. A ponton aztán meglepetésemre Gyurikát láttam alulról érkezve, így a 3 perces előnyét máris ledolgoztam. Kiderült, hogy a kombinációt más sorrendben futjuk, így szétváltak útjaink és én a hegyoldalban kezdtem oldalazni a 4-es felé. Sajnos a pontnak kicsit alászaladtam, egész pontosan az alatta lévő sziklához és igen lassan kapcsoltam. Felfelé nézve a bója is látszott egyből. (hiba: 0:20)
Rohantam az ötösre és megnyugodva láttam, hogy Gyurika nem sokkal előttem fogja a pontot. Igyekeztem is felfutni rá a visszafelében a 6-os pontra, aminek az lett az eredménye, hogy teljesen rosszfelé mentem, majd átvágtam egy hatalmas sziklamezőn, ami sziklafalban végződött.  (hiba: 0:40)
A másik kombinációt igyekeztem nem elrontani és ez sikerült is. Mind a hetes, mind a 8-as könnyű volt. A pontra aztán Gyuri előtt pár méterrel értem, így meg is nyugodtam. A lefelében nem igazán jó irányt tartottunk, így a kis mocsárról tájékozódva Gyuri előtt fogtam a 9-est. (hiba: 0:10)
Jött az újabb hosszú átmenet és az útvonal már adott volt. Csak a pontfogás előtt csináltam egy apróbb hibát, amivel Gyuri rögtön mellém ért. Túlságosan fent az oldalban botorkálva mentem a pontra, míg pár méterrel lejjebb laposban rendesen lehetett futni. (hiba: 0:10)
Innen aztán Gyuri élre állt és én meg igyekeztem nem lemaradni. Ez a 13-ra menet már nem ment a fölfelében és még Józsa Gábor is ellépett mellettem. Fent aztán a 14-re menet elkezdtem üldözni őket, de elég messze voltak és sajnos el is futottam a pont alatt. A GPS tarck-ből gyönyörűen látszik, hogy mindez pont másfél percembe került. (hiba: 1:30)
A pillangó közepére így már egy szem magamban mentem és rendben jött is, akárcsak a 16-os. A 17-et kicsit túlságosan megíveltem és így a sziklamezőben bukdácsolva foghattam a pontot. (hiba: 0:20)
Innen a pillangó első körét már be tudtam hiba nélkül fejezni és egész jól is haladtam. Ugyan egy külföldi elrobogott mellettem, de én meg felfutottam Szép Zolira és Csúcs Klauszra. Olyannyira hajtott a versenyláz, hogy a második kört el is kezdtem ellenkező irányba és csak a 24-es ponton vettem ezt észre. Fordulhattam meg és bő két perc után ugyanott futottam már az ellenkező irányba. (hiba: 2:10)
Innentől a pillangót már meg tudtam csinálni rendben, hiba nélkül és szerencsére meg sem törtem. A 25-ös ponton aztán KisDoma ácsorgott. Dobta a pályát és nem akart becsatlakozni mellém. Gyurikát sem látta, így nem tudhattam, hogy nagyon ellépett-e tőlem, vagy visszaelőztem.
A 26-ra menet éreztem, hogy kezdek fáradni és az a 27 felé már be is bizonyosodott. Nagyon rosszul esett a kerítés felett szintezni, főleg, hogy a logikus a kerítésen bemászás lett volna. Nem szeretem az ilyet, hisz szabálytalanságra csábítják a versenyzőket és ha nincs nagy csapás fent az erdőben lehet be is ugrottam volna a kerítésen. Sajnos ahogy a sűrű fenyvesbe beértem elkezdtem lefelé húzni és meg sem álltam egész a lenti útig, majd mikor visszapattantam sem voltam elég céltudatos. Fecó ellenben itt utolért és ő sem volt a helyzet magaslatán, így előtte fogtam a pontot. A fenyves széléről 5:10 kellett a pont megfogásáig, ami elég nagy baki. (hiba: 3:00)
A rövid átmenetet még Fecó előtt futottam, majd kiérve a tiszta erdőbe kicsit más úton mentünk. Én szintben indultam és valami ösvényféleségem mentem, de valószínű ez nem a térképen jelölt volt. A pontra aztán Fecó után futva értem be és jött is a fölfele mászás, amit Fecó meggyalogolt. Nekem sem kellett több és gyalogoltam mögötte, csak hát egyrészt rossz irányba mentünk, másrészt egész pihentetőnek hatott a tempó. Több, mint 4 perc volt mire az útra kiértünk, ami a győztesnek majdnem az egész átmenetre elég volt. Persze innen Fecó teljesen jól kikapta a pontot. (hiba: 1:00)
A 31-nek is mellémentünk, de én a rohanásban alig néztem térképet. Mikor Fecó visszafele indult, akkor kezdtem vadabbul nézni és éreztem, hogy nem lesz valami jó, majd bevillant lent egy pont a Fecó által kinézett ösvény vége pont mellé. Ezáltal én kerültem helyzeti előnybe és Fecó előtt fogtam a pontot. (hiba: 0:20)
Innen jött a rohanás a célig, hogy kicsit én is vezessek, no meg, hogy beérjek Fecó előtt és szerencsére nem sikerült kiszállnom a célig.
Összesen maradt benne kerek 10 perc. Szokásosnak mondható rengeteg. Egyelőre örülök, hogy ez a legnagyobb problémám, hisz mennyivel jobb a hibákon bosszankodni, mint azon, hogy nem bírtam futni a lábam, vagy a gyenge fizikai állapotom miatt. Persze a bennem potenciálisan lévő 119 perc is fényévekre van a 92 perces győztesidőtől és a legjobb magyar idő is több, mint 10 (hibával 20) perc, de becsülettel végig tudtam küzdeni egy igen kemény és hosszú pályát. Ez már kiindulásnak jó. Innen lehet fejlődni.
A pulzusomból látszik, hogy fáradok, hisz a tegnapival ellentétben 172-es maximumot és 158-as átlagot sikerült megfutnom, ami már egyáltalán nem alacsony, de ma nem ment volna több. Mindehhez 19,2km futott táv párosul a 16,2km-es pályán, ami 6:43-as tempó.
Magyarok közül 6. legjobb lettem, ami persze csalóka hisz sokan a hosszútávú OB óta itt edzőtáboroztak és a másnapi váltóra való tekintettel, vagy sérülés miatt nem mentek végig, de például a Juniorok mindegyikét megvertem, pedig nekik válogató verseny volt a mai. Kár, hogy nem vagyok 10 évvel fiatalabb. :)
Nagyon tetszett ez a mai verseny és csak két hibát találtam benne. Egyrészt a szembefutós két hosszú átmenet, másrészt azt, hogy nem esett útba egyik frissítő sem, tehát annak aki kicsit is komolyan vette a mai versenyt gyakorlatilag nem volt frissítő kitéve.
Ha nem lennék hulla fáradt arra vágynék, hogy minden áldott nap itt versenyezhessek. Gyönyörű terep, jó térkép, jó minőségű papíron, hatalmas mezőny és egész jó időjárás. Így viszont a holnapi váltót kihagyom. Eleve nem is voltam benevezve.
 
Max. pulzus: 172
Átlag pulzus: 157
Átlagtempó: 6:42
 
Összesen 20km, 700 szint, 135:41
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny bükk

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr1001067743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása