Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Hosszú futás nagy hóban

2009.03.01. 13:05 harzol2

Hosszú futás volt mára előirányozva és mindezt délelőtt kellett megcsinálnom. Szerencsére Geri rögtön igent mondott az invitálásomra, bár megjegyezte, hogy mostanában szinte semmit nem futott, így nem fogja bírni. Tibi pedig a hegy ellen ágált, de azért csak belement a reggeli találkozóba.
Persze Tibit végül mégsem sikerült felcsalni a hegyre, így a lábánál visszakanyarodott a városba benzingőzt szívni és szétverni a térdeit az aszfalton. Ennyiért viszont nem kap címkét! :)
Gerivel megkezdtük a hegyre való felkapaszkodást és nagyon nem haladtunk. A fölfelét kemény 24:23 alatt sikerült letudnunk, de legalább az átlagpulzusom nem volt az egekben (154). Főleg lábra volt nehéz a pár ember által taposott nyomokban ugrálni.

Fent aztán 40 centi szűz hó fogadott minket. Pontosabban egyetlen ember elment előttünk, de sokat nem számított, hogy járt ott. Azt hittem nem lesz nagyobb a hó, mint hétfőn volt, de tévedtem. Ráadásul odafent ekkor még nyoma sem volt az olvadásnak.
Kiverekedtük magunkat a dózerre és itt Gerivel búcsút intettünk egymásnak. Én mentem balra a Westel torony felé, Geri pedig hazafelé. Az úton előbb 5 centi friss hó volt, majd később 10. Igaz ugyan, hogy voltak nyomok is, de abban még rosszabb volt futni és nem is tartott sokáig. Aztán a jobbkanyar után már volt futható nyom, így itt fel is gyorsultam az addig 8 perc körüli tempóról és 80 percnél már meg is fordulhattam. Kicsit rémisztően hatott a 2 óra 40 perces futás gondolata, de hazafele már lefelé volt, szép idő volt és élveztem a futást annak ellenére, hogy nem nagyon haladtam. Hamar el is repült a visszafelé. Többek közt Geri hóba taposott méteres betűkkel írt "Toljad Zoli!" felirata szórakoztatott, de Gyulai Zolival is szembetalálkoztam. Kutya sincs ilyenkor a gyönyörű időben a hegyen, leszámítva persze a tájfutókat!
A csemetéskert előtt aztán elkezdődött a locspocs az úton, majd a göröngyösre taposott út és a Turul lépcső is vicces volt, bár szerencsére már pont futható. Gondolom ma még elég sokat fog olvadni és akkor már teljesen használható is lesz.
A lépcső aljában aztán utolértem Gerit, aki nem győzte magát szórakoztatni mindenfélével a visszafelében és nem is sokat futott. Innen aztán szépen hazakocogtunk és én meglepődve tapasztaltam, hogy teljesen jól bírtam a 20km-t, ami még 400 méterrel több is lett. Visszafelé ráadásul kőkemény 6 perces tempóban repesztettem. :)
Persze friss sem vagyok. Fölfelében csak azért nem jegyeztem meg Gerinek, hogy Sunka az életemre tör, mert nem ő mondta, hogy 40 centi hóban fussam le a húszast. Így viszont utólag teljesen elégedett vagyok. Szép időben futottam a hegyen egy néhol kemény, néhol lazább hosszút. Főelg lábra volt kemény néhol, tüdőre és keringésre kevésbé, de ez nem baj. Úgy is gyenge vagyok a fölfelékhez, hát most erősödtem egy kicsit.
 
Max. pulzus: 163
Átlag pulzus: 140
Átlagtempó: 6:55

Összesen 20km, 500 szint, 141:27

 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés gerecse geri hosszú futás

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr19973227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása