Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Kersőkifejezések, amivel ide találtak

2007.06.15. 19:45 harzol2

Nézegetem hányan és honnan érkezve nézik az edzésnaplóm és vannak érdekes dolgok a statisztikák között.
Természetesen a legtöbben a tájfutás.lap.hu-ról érkeznek, persze csak a mindenható Google után, ahol a legkülönfélébb dolgokra keresve találnak az oldalamra.
Ezek közül ki is emelnék párat. Először a 10 leggyakoribb kifejezést:

 1.  Harkányi
 2.  edzés
 3.  Németh Csaba futás
 4.  bokaszalag
 5.  foghúzás
 6.  bokaszalag szakadás
 7.  bokarögzítő
 8.  harzol
 9.  gerecse 50 2007
 10.  tájfutás, blog, harzol

Ezek szerint elsősorban rólam szól a blog. :) (1-2-8-10)
Másodsorban a nyavalyáimról. :( (4-5-6-7)
Van még egy kis siker is (3) és valami egészen más (9) is.
Nem egy részletes elemzés, de egész találó.
 
No aztán jönnek a ritkább, de érdekesebb Google-be bepüfölt kifejezések, amire érkeztek páran az oldalamra:

Keresőkifejezés Válasz
úszás edzés
Ha az én blogom alapján csinálod, jó eséllyel vizihulla leszel.
mindig többet kellett nyújtanom Kellene, de amúgy nagyon találó.
foci edzés Ez Magyarul értelmezhetetlen. Próbáld így: "football training"
nem bírok futni Együttérzek. Nekem sem megy túl jól mostanában.
gyors has erősítés Nagyon eltévedtél. A hurkák a hasamon nem izomból vannak.
küzdelmes sportok erő és futás nélkül Ez könnyű. Fedettpályás kinézmagasabbra.
a legjobb terv hogy hogy kell kis repülőt csinálni Mennyire kicsit? Én edzés végén általában 10 Boeinget csinálok.
hány lépcső vezet a turulhoz Sok. Nekem elhiheted. Majd megszámolom
futás negatív hatásai Még többet és még gyorsabban akarsz majd futni.
jani a kőkemény Jani valóban kőkemény, de hogy ekkora a híre...
mit egyek edzés elött? Komoly kérdés, de itt csak komolytalan válaszok vannak.
hülye vagyok Örülök, hogy erre keresve találtál az oldalamra, de te miért írsz ilyet a keresőbe?
mibe vállalkozzak? Mivel idetaláltál a megoldás is megvan. Állj tájfutónak.
mit keresek, én itt? azt mondják, Sose tudom meg mit mondanak. Kár, jó lenne tudni.
a pokol alatt 2 meterrel Mostanában elég sokszor voltam ott.
Varga Dénes mehet a vb-re Mikor döntötted el?
tomi én a cipőm sarkán járok Átadom neki.
nagyon csikart Jó, hogy már túl vagy rajta.
egész nap csikart a hasam Egyszer már elmúlt. Újrakezdte?
a jános-hegy tetején az erzsébet -kilátó hány méter Konkrét kérdés. Majd jön Skuló és megmondja.
2 hét 10 km Bíztató, hogy ide kerültél.
futással mennyit lehet fogyni Megtagadom a választ.
nem megy a futás Hogy az ilyen dolgokkal miért pont engem találtok meg?
szlovákiában megláttam étteremben lányt A szőkét? Így nem tudom kiről lehet szó.
1 hetes fogyókúra Nyugi. Van aki még addig se bírja.
dr. harkányi zoltán Ugyan többnyire jobban tudom mi a bajom, mint egy orvos, de ezért még nem jár a doktori cím.
400m szint külömbség 2 óra alatt Az piskóta.
töltött káposzta Az nem piskóta.
mi fáj foghúzás után Gondolom nem a fog.
edzés neten Remek. Van még reményem.
információ arról hogy mitől van az ha az autóból utazás közben az utat nézi az ember akkor miért nem hány? A google még nem rendelkezik mesterséges intelligenciával, hogy értelmezni tudjon ilyen kérdéseket.
az utolsó napok Elkéstem a válasszal?
dagadt Igen. Az vagyok. Megtaláltál.
börzsöny és visegrádi hegység szét választása Már szétválasztotta a Duna. Te próbálkozz az egyesítéssel.
ma amikor a tó körül sétálgattunk Romantikus. Keresd a Google Earth-ön.
futó edző Szólj ha megtaláltad. Nekem is kellene.
8. henrik Nem én vagyok a 12. reinkarnációja.
válogatott tájfutók Előfordulnak erre, de csak látogatóként.
fukar vagyok Menj a Saturnba.
hogy tanuljak meg gitározni Totál botfülű vagyok. Ne tőlem kérdezd.
popey reklam Jó bornak nem kell cégér.
norvég munka 2007.04 Csabi! Ennyire nehéz munkát találni odakint?
hogy kell edzeni Ezt próbálom kideríteni én is, de mint látod elég rosszul megy.
kiszúrta a mellbimbómat Te jó ég. Nagyon fájt? (Fiú vagy lány vagy?)
hogy lehetek foci edző Idehaza? Már annak születtél.
fűnyíró traktor verseny Versenyezni szoktam ugyan, de nem vagyok fűnyíró traktor.
mikor leszek boldog? Tök jó ötlet, hogy a Google-ön keresed a boldogságodat.
doma edzés Hogy kerül egymás mellé két ellentétes jelentésű szó?
"Ezen nem izgatom magamat." Én sem.

2 komment

Címkék: egyéb keresőkifejezések

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr699391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rp 2007.06.17. 23:54:22

Ez jó volt, egyszer majd én is csinálok egy ilyen gyűjteményt, eszméletlen, miket tudnak beírni az emberek a google-be :D

Szántó Geri 2007.06.18. 12:17:28

:)
Lokott vagy...
süti beállítások módosítása