Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Pes-kő megkerülése

2006.09.24. 21:00 harzol2

Reggel megmértem a súlyomat és 71,5 kilót mutatott a mérleg, ami tekintve, hogy 74-75 kilót szokott mutatni egész jó. Még 2-3 kiló mínusszal elégedett is lennék. No azért így sem vagyok kétségbe esve.
A futást délutánra tettük Gerivel, hogy együtt futhassunk már Tatabányáról. egy hosszút. Átmentem Geriékhez és tőlük indultunk a Szanatórium-völgy felé, majd a tetejétől Vértestolna irányába indultunk. Nekem a futás eleje nagyon nem esett jól, egész az emelkedő tetejéig csak szenvedtem. A fölfelé szerencsére nem volt olyan gyors, mint azt Geritől megszoktam, így nem maradtam le. Úgy tűnik a fölfelét ő is óvatosan tervezte a hosszú futás elején.
Azért arra mindenképpen jó volt a völgyön felfutás, hogy kicsit felébredjen a testem, így onnantól valószínűleg a negyed óra lefelé futásnak köszönhetően is már jobban ment. Vértestolna felső végébe értünk ki a gyönyörű és tiszta erdőn át. Valami kegyetlen szép itt az erdő és a falu is pofás. Épp focimeccset játszottak a falu pályáján, mikor elkocogtunk előtte az utcán. Ami azt illeti nem gyenge a kilátás a focipályáról, de a falu legtöbb házából is látni a gyönyörű hegyeket. Ha egyszer lesz rá pénzem és megtehetem, akkor ide fogok költözni. :)
Mentünk tovább az országúton Tarján felé és én már egész jól éreztem magam, pedig ekkor már egy órája futottunk. Letértünk a Gerecse 50 útvonalán a Pes-kő aljában vezető kék jelzésre, ami szintén nagyon szép volt, bár az a pár irtás sokat ront a képen. Itt Geri nagyobb tempóra váltott és én nem akartam rohanni, de nem is esett volna jól, így kezdtem lemaradni. Egyszer kellett megvárnia és innentől már mentünk együtt. Az irtás és a dózerút kanyar felé jöttünk vissza és nagyjából ekkor fordult a kocka. Már jó 95 perce futottunk, mikor Geri kezdett elfáradni és a fölfelékben már le is maradozott. Nekem ilyen gondjaim nem voltak, sőt a futás során ekkor éreztem magam a legjobban. Szép lassan futva jutottunk el a Turulig, majd a lépcsőn át lecsorogtunk a városba.
Összességében sikerült egy szép nagyot futnunk, még több is lett, mint azt terveztem volna és én meglepően jól bírtam. Megkerültük a Pes-kőt, amin már régóta gondolkoztam. Sajnos ezzel kezdjük is kilőni a felfedezésre váró területeket, már ami az otthoni indulást illeti. Persze alapozás alatt kicsit messzebbre is eljuthatunk majd, ha nem lesz nagy hó.
 
Összesen 24km, 550 szint, 2:02:29.
 
Max. pulzus: 175
Átlag pulzus: 144
Megnyugvási: 46 (152/106)

Szólj hozzá!

Címkék: edzés gerecse geri hosszú futás

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr2715354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása