Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

ROB döntő 14. hely - Tiszaliget

2008.09.06. 19:19 harzol2

Nem mondhatni, hogy vérmes reményekkel álltam a Rövidtávú OB döntője elé, de szerettem volna egy olyan futást összehozni, amivel elégedett lehetek a jelen körülmények között.
Úgy gondoltam, hogy pontot megcsípni már igazi bravúr lenne, de a mezőny első felébe kerülni reális elvárás lehet.
Bemelegítésnek a 37 fokban való töltésen fel-alá rohangálás jutott és én most sem éreztem magam frissnek a rajt előtt. Azt szerencsére meg tudtam nézni a többiek merre kezdenek, így a térkép felvételekor már csak futnom kellett.
Rövidtávú OB 2008 - Döntő - Szolnok-Tiszaliget
Az egyes pont simán jött, majd a kettes is, de valahogy folyamatosan a kapcsolatot kerestem a térképpel. Túl sokat néztem a szimbólt és szinte szerencsém volt azzal, hogy rátaláltam a pontokra és mindig jófelé jöttem ki.
A hármasra aztán el is néztem az optimális útvonalat, mert felesleges volt kimenni az egyik kapun, majd visszajönni a másikon. Túlságosan is a vörössel berajzolt átjárókra koncentráltam. (hiba: 0:04)
A 4-es rendben volt, majd az ötösre is jól mentem egész pontközelig. Persze így utólag jobb lett volna talán délről kerülni mindent, hisz úgy a pontfogás is simább lett volna és menet közben sem kellett volna annyit kerülgetni, de időt mégsem ezzel buktam, hanem azzal, hogy szimbólt vizslatva elrohantam az 5-ös pont mellett. (hiba: 0:10)
Rövidtávú OB 2008
Nem nyugodtam meg ekkor sem, sőt a szimbóllal is ugyanígy vacakoltam és a hibám megismételtem a 6-os pontra is. (hiba: 0:10)
A hetes már szépen jött és a nyolcasra is rárobbantam az átjáróra, majd onnan jól fogtam a pontot. Állítólag itt nyitva volt az átjáró egyenesen amivel 10mp-et lehetett volna nyerni, de ezt a részidők alapján senki nem játszotta meg, ráadásul szabálytalan is lett volna. (rendezőknek szerencséje van, hogy nem játszották meg páran)
A 9-es pontra csak a bokám féltettem, no meg térképeztem, de így is meglep, hogy ennyivel kikaptam. A 10-es aztán már jó futás volt, de nem lett ez se hibátlan. Egyrészt talán a táborba be, majd kifutva lehetett volna nyerni pár mp-et, másrészt először bele akartam rohanni a kerítésbe a pontra menet és csak idővel kanyarodtam rá a megfelelő ívre. (hiba: 0:05)
A 11-es ponton nincs mit szépíteni, mellémentem simán. (hiba: 0:04)
A 12-es látszott, már a pontról, majd úgy tűnik nem találtam meg a megfelelő csapást a 13-as pontra. Nem hibáztam semmit, mégis 11mp-et kaptam Lenkei Zsoltitól.
A 14 kicsit bokaféltős volt, de kifejezettem jól bírta a lábam, majd két futós átmenet jött, amit jól megoldottam. Hiányérzetem csak a 17-es miatt van, mert ott a jobbra lejtő gátoldalban nem mertem rendesen futni a jobb bokámmal. Bírta és nem volt semmi gond, de nagyon bennem van a félsz.
A két rövid átmenetben minden stimmelt és a kerülőt is jól megnéztem előre. A strandon aztán már valahogy a futás is egy fokkal jobban ment, jött sorban a z összes hátralévő pont, így az utolsó 9 pontban nem hagytam egy másodpercet sem.
Összességében maradt 33 másodperc a mai pályában, amivel nem igazán vagyok elégedett. A pálya elején valahogy nem voltam ráhangolódva a versenyre és még a futás sem ment jól azon a részen. A pálya 2. felére aztán már összeállt a kép, de ez a végső eredményen már nem sokat javított.
Rövidtávú OB 2008
A 14. hely (12. magyar) persze reális eredmény és elmondható, hogy ma ennyi volt bennem, de nem vagyok elégedett. Egy sprinten nem lehetetlen a hibátlan futás és elvileg akár a 8. helyre is oda lehetett volna így érni.
Nagyon azért nem bosszankodok. Holnap OCSB, ahol már sokkal inkább fontos az eredmény!
 
A szolnokiak egyébként jó versenyt rendeztek. Nem volt semmi számottevő malőr és a terepek adottságaiból kihozták a maximumot. Sőt, a terepválasztás is szerencsés volt, magyarul a ROB-ból kihozták amit lehet.
 
Összesen 8km, 38:40
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny bajnokság szolnok

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr70677770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása