Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Közel sem 100%-os a bokám

2008.03.29. 20:57 harzol2

Ezt a hétvégét a bokám tesztelésére szántam, valamint arra, hogy a HOB előtt kicsit térképezzek is. Mivel gyakorlatilag egyedüli induló voltam a mai napon, így az eredmény nem számított, így a bokámat se akartam kicsit sem kockáztatni. A rajtba kifutással együtt a bemelegítés olyan 2,5km lett, majd némi bokatorna és már neki is vágtam a pályának. Pontosabban vágtam volna, de a térképen nem találtam a rajtot. Mint kiderült 2 körös pályám volt és a zacskóból én csak 1 térképet húztam ki. Pont egy perc telt el, mire végül valóban nekiindultam a pályának. Az egyes rendben jött, a kettesre kicsit merészen nekiestem a bozótnak, de szerintem bejött, majd a pont előtt a lefelében már óvatoskodtam a bokám miatt. A hármas rendben jött, majd a négyesre egy kellemes kerülőt választottam. Ha tétre megy a verseny biztos lecsaptam volna a kanyart, de most amolyan bokakímélő útvonalakat választottam ahol alternatíva kínálkozott. A pontot aztán kicsit melléfutva fogtam. (hiba: 0:10)
Semmelweis térkép Az ötösre bevállaltam a lenti kerülőt, a fenti útvonalra csak egy pillantást vetve. Sok összehasonlítási alapom másokhoz nincs, de itt azért megnéztem az F21B-t és bő 2 percet adtam mindenkinek. A hatosra sokat nem kellett gondolkozni és a hetesre sem, leginkább csak a küzdés dominált, de azért az utóbbi pontot kis ívvel sikerült megfognom. (hiba: 0:10)
A nyolcasra hamar elvetettem az egyenes utat és kerültem egy nagyot, de a pontról elég bénán sikerült kijönnöm. (hiba: 0:20)
A 9-re adta magát a kerülő és még az úton futva hátbacsaptam Madár-t, akit megzavart a térképen nem jól ábrázolt irtás. Meg is kérdezte, hogy a 35-ös pontra megyek-e és mögöttem fogta a pontot. A bevágás után egy pillanatra elbizonytalanodtam és benéztem a másik völgybe, de viszonylag hamar korrigáltam. (hiba: 0:10)
A 10-es hiba nélkül jött, de ekkor már kellemetlenül szitált az eső. Egészen a 11-es fölöttig minden rendben ment, de a réten lefelé futva kiment a bokám. Éreztem, hogy nem komoly, igazából csak megbillent, de azt elég rendesen. Futottam tovább, de kicsit bicegve és nagyon óvatosan és lassan. A pontra is csak érzésre másztam le a sziklán és csak a bokámra figyeltem. Kavarogtam egy ideig, mire végül megfogtam a pontot. (hiba: 0:30)
A bokámat próbálgatva mentem a 12-re és éreztem, hogy az eddigi stabilitás nincs meg. Nem fájt egyetlen lépés se, de azért sok lépést éreztem és tudtam, hogy a mai pályát legjobb esetben is csak letudom. Versenytempó már szóba sem jöhetett. Meglett hiba nélkül a 12 és a fölfelében sem volt tökéletes a bokám. Olyannyira nem koncentráltam a lényegre, hogy rögtön csináltam egy nagy marhaságot. Igazából nem is tudom hogy hoztam össze, de a rajt látványa tett csak helyre. Megfordultam és innen már technikailag csak a pontfogásba csúszott egy kis hiba, mert valamiért alacsonyabbra vártam a pontot. Lefelé mindenesetre még a sima úton se mertem rendesen futni. (hiba: 2:00)
A 14-es rendben jött, de a pont felett megint megbillent a bokám, ami ugyan semmit nem rontott a helyzetemen, de azért arra figyelmeztetett, hogy jó lesz óvatosan futnom. A 15-re aztán nem is nagyon rohantam és valahogy a felfelét sem volt lelki erőm tolni. A 16-re még hibáztam egy kicsit, mert a fölötte lévő sziklához futottam. (hiba: 0:20)
Szép lassan befejeztem a pályát, majd visszakocogtam a jó 1km-re lévő versenyközpontba.
Összesen hibáztam 3:40-et, ebből is 2:50-et a bokám kibillenése után, mikor már nem koncentráltam igazán. A 9,5km-es pályán sikerült 95:50-et mennem, ami akkor se nagyon lett volna 85-nél jobb, ha a bokám végig jól bírja, de azért 90 alá tuti bejöttem volna.
A lényeg, vagyis a bokám igazából azt produkálta amire számítani lehetett. Bírja úgy-ahogy, de az első megbicsaklástól kezdve érzékenyebb és labilisabb lesz. Reménykedtem benne, hogy megint olyan jól tart, mint mondjuk a Tájfutó Maratonon, de ez sajnos nem jött be. A leukoplast eléggé meglazult a lábamon, talán az eső hatására is. Annyira nem érzem rossznak a bokám, hogy holnap ne próbáljam meg. Azt tervezem, hogy sokkal erősebben és szorosabban leragasztom a bokám és óvatosan megpróbálom végigfutni a pályát. A lényeg, hogy ma nem lett rosszabb a bokám és holnap sem szeretném megterhelni.
 
Összesen: 15km, 875m szint, 115:50
 
Részidőim:
3:19; 3:17; 3:36; 5:21; 10:31; 7:10; 3:08; 9:37; 4:32; 3:36; 8:14; 2:32; 11:30; 1:26; 7:31; 5:14; 0:59; 3:01; 1:16
 

2 komment

Címkék: verseny vértes

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr24403885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bota · http://www.boka.hu 2008.03.31. 20:25:02

Még mindig én...

A Hegyisport beszámoló után eléggé gyengének tűnik a 17-18 "boka" szó említés. Lassan el is nevezhetnéd, megszemélyesíthetnéd :-)
Edit még nem féltékeny???

Na egyél sok spenótot, és fussál nagyon sok dagonyát!

Bota · http://www.kerdes.hu 2008.03.31. 20:27:21

A térkép- illetve kivágatkészítők miért nem nevezik el a térképet?? Elrakod az archívumba, és utána azt se tudod melyik terepről van szó... Pedig lett volna egy névnek hely a térképen! (Ha más nem: Vérteskozma)
süti beállítások módosítása