Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Arak Kupa 1. nap - Kiskotló

2007.06.16. 21:23 harzol2

Nem valami jó előjelekkel vártam a mai ARAK kupát, de ez most abból a szempontból nem számított, hogy csak edzésképp indulok mindkét nap. A rajtba felfutás közben aztán már kicsit bizakodóbb voltam, mert azért közel sem köhögtem annyira, mint tegnap. Olyan 2,5km-t melegítettem be, ami a rajtba való kifutáson túl egy csomó fel-alá rohangálást jelentett, mert a hegy tetején nem volt valami sok út és az erdő kicsit zöld ahhoz, hogy csak úgy ott rohangáljak bemelegítésképp.
Kiskotló térkép
Egyszerre rajtoltam Edittel és még a térképére is rápillantottam, amiből kiderült, hogy az első 2 pontja nagyjából hasonló irányban van, mint az enyém, a harmadik pontunk pedig megegyezik. Az egyes pont északra volt, így próbáltam a tájoló alapján berongyolni az erdőbe, de kicsit elcsúsztam jobbra, de ezt azonnal korrigáltam. (hiba: 0:15)
Kettesre felfelé futva láttam magam előtt Editet, majd szembe jól érezhető volt hol kell lefutni és a pont is jött, bár nem vártam olyan mélyre. Visszafutottam a hegyre, majd a rét szélén a hármas felé és bevágtam az erdőbe. Azt hittem markánsabb lesz a nyílt gerinc és nem nagyon értettem merre is van. Kicsit jobbra csúsztam, de elég hamar korrigáltam, igaz ehhez kellett az is, hogy Editet lássam jobbról jönni. (hiba: 0:15)
Szintben, illetve kicsit felfelé jöttem ki a pontról, majd a völgy alját már ott értem el, ahol a túloldalán kezdődött a rét, így azonnal beindultam szembe. Nem láttam a pontot és valaki kereste is előttem, amitől bizonytalan lettem és kicsit térképeztem, de szinte rögtön megláttam magam előtt a pontot. (hiba: 0:10)
Az ötös nagyon közel volt, de még ebben sem mentem tökéletesen, mert mikor átbuktam a tetőn nem láttam sem a sziklát, sem a pontot, így kicsit balra húztam, a pont pedig jobbra volt. Sokat nem kerültem, de bujkálhattam át a faágak alatt, ahelyett, hogy egyenesen a pontra mentem volna le. (hiba:0:10)
Beoldalaztam a völgybe, majd elindultam annak bal oldalán felfelé, de ez a nagy völgy volt, amit ugyan éreztem, de csak későn hittem el. Szerencsére pont a pontnak a magasságában vágtam át, így legalább épp beleestem. (hiba: 0:30)
A hetesre próbáltam tartani a szintet, majd a völgy után jobbra beoldalaztam. Egy pillanatra már azt hittem ez az én völgyem, de aztán mentem tovább és éreztem hol lesz a pont, így hiba nélkül mentem be a szikla alá. Itt nagyon sokan kiszálltak akár több perccel, így jónak mondható ez az átmenetem. Dénes Zoli azért itt is megvert.
A nyolcasra felfelé húztam, még láttam is a pontot a gerincen a szikla mellett, majd bevágtam jobbra és a réthez képest próbáltam fogni a pontot, de a növényzet megvezetett és a ligetes sarkát látva végül kicsit alulról fogtam meg. (hiba: 0:10)
Arra figyeltem, hogy jó helyen érjek ki az ösvényre. Addig csak nagyjából irányba mentem, majd a rétig az ösvényen futottam és onnan irányba a csapáson fogtam a pontot. Imi nem tudom hogyan vert meg majdnem egy perccel ezen az átmeneten, de mások is mentek nálam sokkal jobbat. Ugyan egy kicsit vacakoltam a térképpel, mert az uzsonnászacskót, amiben volt kicsit elrendeztem és a kódokat is nézegettem, de ez nem magyarázza a nagy különbséget.
A 10-es nagyon közel volt, nem lehetett elrontani. A 11-re nagyon szenvedősem mentem, egyszerűen majd kiköptem a tüdőm, ráadásul nem is nagyon tudtam lekövetni, hogy pontosan hol vagyok. Erőből térképezni kezdtem, majd szerencsére jobbra pár méterre tőlem megláttam a pontot. (hiba: 0:10)
Kicsit rossz irányba jöttem ki a pontról, de így legalább a réten mehettem egy kicsit, majd föntről pontosan fogtam a pontot.
Rögtön visszamásztam a hegy tetejére és fentről teljesen jól fogtam a 13-ast, majd a 14-re se hibáztam semmit. A 15-ös nagyon közel volt, de egy pillanatra még el is bizonytalanodtam, mert nagyon messzinek tűnt a pont. Persze fölfele nem csoda, hogy nem nagyon haladok, de fura volt.
A 16-ra elég vaktában mentem és próbáltam tartani az irányt, de elvesztettem a nem létező fonalat és megtorpantam, majd meg is álltam egy pont mellett, amit nem tudtam beazonosítani. Mire nagyjából kitaláltam hol vagyok jött egy külföldi csaj a pontra és megkérdeztem hol vagyok. Ott voltam ahol sejtettem, de elég sok időt buktam itt. Innen már könnyű volt megfogni a pontot, de azért fizikálisan megszenvedtem a pont előtti felfelével. (hiba: 1:00)
A 17-től a 19-ig minden simán jött, szeretem az ilyen rövid átmeneteket, amiben van mi alapján tájékozódni.
A rétre kiérve aztán kivettem a térképet a fóliából, mert már nagyon nem lehetett rajta átlátni és innen már reméltem, hogy nem izzadom szét. Kicsit bizonytalankodva fogtam a huszast, de hiba nélkül, majd innen már simán jöttek a pontok a célig.
Az összes hibám 2:40 volt a pályában, ami egy középtávún elég sok, de ezen a terepen nem olyan rossz a többiekhez képest, pedig azthiszem egész jó. A 3. helyen én legalábbis nagyon meglepődtem, azon meg még inkább, hogy Baracsi Gábort,Koprivanacz Imit és Kerényi Mátét is egész sokkal megvertem. Gyuri legyőzése presztízskérdés minden alkalommal, Évi ellen pedig szépítenem kellett a Herman Váltó után.
Örülök, hogy elöl végeztem, mert a hosszútávú OB óta nem futottam túl sok elfogadhatót és azt is mutatja a mai nap, hogy talán tájékozódni se felejtettem el teljesen. A futás nagyon nem megy még, ezt érzem, de ehhez képest nem vertek nagyon el fizikálisan, bár a fölfelékben rendre nagyon sokat kaptam.
Holnap megpróbálok egy hasonlót futni, bár holnap már sokkal inkább a fizikum fog számítani, így abban nem nagyon bízok, hogy a dobogón tudok maradni.
Verseny után még futottam 1km-t.
 
Összesen 9km, 300 szint, 59:08
 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny vértes

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr10100026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása