Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Alpok - Adria 1.nap - Plitvice

2007.05.18. 21:48 harzol2

A kezemnek úgy tűnik nem tetszik az antibiotikum, mert olyan érzésem van, ha napon vagyok, mintha szitálna az eső és ezt csak a kézfejemen érzem. Már a hátam közepére se kívánom ezt a hülye antibiotikumot.
Nem éreztem magam túl jó formában, így mérsékelt várakozással készültem a mai napra, főleg, hogy elég köves a terep. Azért egy sprintet nincs értelme máshogy futni, mint az elejétől maxot tolva, így én is így tettem.
Persze azért a bő 2km bemelegítésem elmaradt attól, amit ilyenkor illene a verseny előtt művelni, de már ennyi is épp eléggé nem esett jól.
Plitvice térkép
Egész jól bekezdtem a pályán és az egyes jól is jött, majd a kettesre elég bokafélősen mentem és a töbör előtt, majd a töbör végében is megtorpantam egy pillanatra. Előbbinél még azt hittem, hogy a töbörben lesz a pont, míg utóbbinál csak nem vettem észre a pontot. (hiba: 0:10)
A hármas aztán megint jól jött, akárcsak a négyes, de az 5.-re menet az aszfalt után majdnem belerohantam a töbörbe, de visszapattantam egy apróbb bizonytalankodás után. (hiba: 0:05)
A hatos teljesen jól jött, majd a hetes is, ahova sikerült jó felé is mennem. A kerülő sokat gyorsított rajtam, mert a köves talajon nem vagyok mostanában valami gyors. A nyolcas elég futós átmenet volt, amit jól meg is oldottam, toltam is ahogy bírtam, de a sziklasor túloldalán volt a pont, amit nem mértem fel, így egy pillanatra elbizonytalanodtam és át is kellett lépnem a szikla túloldalára. (hiba: 0:05)
A 9-es pontra már ott hibát követtem el, hogy felülről kezdtem kerülni a töbröt, majd még kicsit el is csúsztam felfelé. Úgy éreztem szintben megyek a töbör tetejétől, de ehhez képest csak az útelágazás rakott helyre. (hiba: 0:45)
A 10-11 megint nagy futás volt és hiba nélkül sikerült a pontokat megfognom, majd a 12-re az egyenes utat választottam, pedig jobb lett volna jobbról kerülni. Nem is értem miért nem kaptam ki többel. (hiba: 0:05)
Innen már csak kis átmenetek voltak hátra amiben nem volt nagyobb hiba, bár még a 14.-re futottam pár métert vaktában mire sikerült megnézni hol is lesz a pont, de számszerűsíteni ezt a hibát nem tudom.
Mikor beértem azt hittem egész jó vagyok, mert az egyestől mért időt nyomták a kezembe, de KisDoma hamar lelombozott, mikor örömködve közöltem vele, hogy épp lenyomtam. Így persze egy perccel hátrébb már nem tűnt olyan jónak a futás, bár Doma és Fecó még épp verhető lett volna.
Így kb. azt hoztam ami várható volt, de azért 3,5 perccel kikapni nem nagy dicsőség.
Összes hiba 70 másodperc volt a pályában, ami egy gyenge közepes a mai napon. Igazából az egy nagy hibám miatt van okom bosszankodni. A világranglista pont amit elértem 894 ami nem valami jó, illett volna 1000 pont körül futnom, amihez ma hibátlan futás kellett volna.
 
Összesen 6km, 150szint, 30:41
 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny külföld horvátország világranglista

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr2889378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása