Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Napfelkelte a tengerparton

2007.02.18. 20:11 harzol2

Eléggé úgy nézett ki, hogy ma nem fogok tudni edzeni, de azért csak megoldottam.
Felkeltem hajnalban és elindultam futni. Ez amúgy nem jellemző rám, de most a reggeli futás vagy a nap elbliccelése jöhetett csak szóba és nem bántam meg, hogy a koránkelést választottam.
Piran - kilátás a várbólReggel hétkor már lent voltam a tengerparton és el is indultam keletnek, mint tegnap, de most a homokban nyomtam végig. Úgy a harmadik stég megkerülése után meguntam, hogy kerülgetek és inkább felugrottam az itt már csak kb. 30 centire kimagasló fa stégre és mintha akadályfutás lenne mentem tovább. Persze többnyire a másik lábbal is kellett egyet lépni fent, így ez egy széles akadály volt. Alig futottam 3-4 perce a parton és persze olyan közel mentem a vízhez, amennyire csak lehetett, amikor jobbra előttem felkelt a nap. Hát én nem átallottam kurjongatni kicsit a néptelen tengerparton, mert ez tényleg gyönyörű volt. Persze fényképező nélkül fut az ember általában, de most gondolkodhattam volna kicsit és cipelhettem volna egy masinát magammal, mert ezt le kellett volna fotózni. Szép lassan kelt fel előttem a nap és én nagyon élveztem a futást, bár tüdőre elég kemény volt. Persze pár méterrel odébb már volt jópár ember a parton, akik vagy fotóztak, vagy csak kijöttek gyönyörködni a napfelkeltében.Edit és én PiranbanSok időm nem volt itt rohangálni a homokos tengerparton, mert 20 perc után fordulnom kellett, hogy visszaérjek. Visszafele még kicsit nyomtam is és azt figyeltem, hogy a saját nyomom hol mosta el a víz. Persze én játszottam a hullámokkal és amikor visszahúzódott, akkor befutottam amennyire lehetett, így felerészben már nem voltak meg a lábnyomaim.
Sorra vettem az akadályokat és közben azon gondolkoztam, hogy ha nem is ideális edzés, amit itt csinálok azért mindenképpen nagy élmény és ha az edzéseken lenne a hangsúly, akkor lehetne azért itt edzeni, főleg társaságban.
El is határoztam, hogy a pillanatot, amikor reggel hét után kb. 10 fokban a tengerparti homokban futva megláttam a napfelkeltét Gösswein Csabinak ajánlom. Rá még sötét, hideg és nagyon havas hónapok várnak, míg én már nem is reagálok arra, ha valamelyik hotel előtt pálmafát látok. :)
Csabi! Majd kérek egy pillanatot, amikor 20 fokban a páfrányos, mohás fenyvesben rohangálsz a Norvég erdő közepén!
 
Egész jó kis edzés lett ez a mai, bár a hossza hagy némi kívánnivalót maga után, de most ennyi fért bele.
Reggeli után indultunk haza egy kis kitérőt téve Piran, azaz a Szlovén tengerpart felé. Végülis a Velencei kirándulást is élveztem, de ez most ezerszer jobb volt. Gyönyörű a tengerpart, a város, a vár és minden errefelé, ráadásul nagyon jó időnk is volt, hisz kabát nélkül sétálgatva néztem, hogy virágoznak a cseresznyefák.
 
Összesen 8km, 39:44
 
Max. pulzus: 162
Átlag pulzus: 151
Megnyugvási: 50 (148/98)

1 komment

Címkék: edzés külföld olaszország

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr6338294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csaba · http://postas.mtfsz.hu/csaba 2007.02.20. 17:05:27

Igazán köszönöm a pillanat felajánlást! :-) Ugyanakkor ezzel a "sötét, hideg, és nagyon havas hónapokkal" nem igen tudok azonosulni... Ami a sötétet illeti, ha vetsz egy pillantást Oslo napkelte/napnyugta adataira, bizony azt kell látnod, hogy itt már pár napja később sötétedik, mint otthon!!! www.timeanddate.com/worldclock/astronomy.html?n=187
A napkelte még valóban később van majd' egy órával, de nyolc előtt úgyis ritkán megyek ki a házból... Szóval a sötétségről ennyit. (ja, és itt már 5 perccel hosszabbodnak a nappalok, míg otthon csak 3-al!)
A hideg sem feltétlenül igaz, múlt héten 0 fok fölött volt végig, de a kisebb páratartalom miatt a -10-et sem éreztem különösebben hidegnek, amikor annyi volt. A hó meg... Jelen pillanatban jó ha 10 centi van, múlt héten végig olvadt, alig lehet sífutni. Erre a hétre ígérnek friss havat, de csak pár centit, és enek egyébként is csak örülnék.
De mindezektől függetlenül egy 20 fokos mohás-páfrányos-fenyőerdős pillanatot félretettem a számodra. :-)

Csaba
süti beállítások módosítása