Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Újra a nagy völgy felé

2006.12.05. 20:17 harzol2

Az izomláz megmaradt a mai napra is az egész testemben ráadásul a bal nagylábujjamon a köröm is fáj még. Nem elég, hogy érzékeny, most még be is fehéredett. Van egy olyan érzésem, hogy még lesz vele gondom, bár szerencsére még nem zavar a futásban.
Rendületlenül fogyókúrázok is még mindig, mert a sérülés alatt felszedett 5 kiló plusz még nem ment le és hát előtte se voltam egy nádszál. Most délután 3 után nem eszek se cukrosat, se szénhidrátot, így szép lassan fogyok. Mérlegen régóta nem álltam, de úgy gondolom, hogy a lassan 4 hete tartó fogyókúrának kell, hogy legyen eredménye.
Ma sajnos megint egyedül kellett futnom, de legalább nem húztam sokáig az elindulást.
A rég nem futott útvonalat választottam a szanatórium völgy felé. Szép lassan másztam fel a nagy völgyön, ami ilyenkor sötétben nem épp a bokaféltősök kedvenc helye, de szerencsére nem volt gond. Összesen az aszfalt végétől 20:19 lett a fölfele. A völgy tetején balra kanyarodtam a Gerecse 50 útvonalán és egészen a dózerútig mentem felfele rajta. Itt kezdett elég nagy köd lenni, aminek hatására ha világítottam, akkor csak a lábam elé láttam, míg a holdnak köszönhetően a távolabbi dolgokat láttam, ám a lábam előtt a földből semmit. Így aztán leszegett fejjel futottam. A dózerúton aztán nem A Baji vadászház felé, hanem hazafelé indultam bár már ekkor látszott, hogy a tervezett 18km így nem lesz meg. Egész jó tempóban haladtam lefelé, majd a csemetéskert után jobbra bevágtam a szokott úton a Turul felé. A dombtetőn aztán még elkanyarodtam a Bányász kilátóhoz és annak tövében fordultam. Lefelé a nagy úton hirtelen felriadt előttem egy rakat vaddisznó és hát én is elég rendesen megijedtem. Nem láttam belőlük semmit, de a 10 méterre hirtelen csörtetni kezdő vadak elég váratlanul éltek. Hirtelen megfeszíthettem izmaimat és bár telitalpra érkeztem a bokámat is jól megrántottam. Olyan volt, mint a vasárnapi foci közben. Nem oldalra rándult meg a bokám, hanem az egyenes mozgástól. Ezt különben ki is próbálgattam este. Oldalra mozgással nincs gondja a bokámnak, ám le és visszafeszíteni se tudom még rendesen. A másik bokámhoz képest elég nagy a különbség, sokkal kevésbé mozog. Így aztán ha egy gödörbe lépek, vagy hasonló, akkor még jó megrántom a lábam.
Kicsit sántikáltam a vaddisznós eset után, de tudtam, hogy nem lesz belőle gond. A lépcsőn lefelé még éreztem ugyan, de szép lassan hazakocogtam és a végére már el is múlt a kis fájdalom.
Hiába tettem bele kerülőket még így sem lett meg a 18km, de ez nem is nagyon zavar. Nem ezen az 1km-n fog múlni az alapozás.
 
Összesen 17km, 450 szint, 90:50.
 
Max. pulzus: 162
Átlag pulzus: 145
Megnyugvási: 43 (137/94)

Szólj hozzá!

Címkék: edzés gerecse

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr9221369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása