Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Visszatérek

2006.11.08. 21:01 harzol2

Eljött a nagy nap. Ma délelőtt átmentem a kórházba, ahol pár perc alatt megvizsgált az orvos és szerencsére csupa jó híre volt. Szalagok rendbejöttek, lábam jól mozog, csak oldal irányba van kicsit beszűkülve a bokám mozgása. Ez nem csoda, hiszen öt és fél hete nem mozgattam úgy. :)
Fáslizást javasolt a következő pár hétre, de azthiszem ezt most ki fogom hagyni.
Késő délután, már sötétben jött át Geri, hogy együtt fussunk valamennyit. Én 6km-t mondtam neki, de úgy gondoltam, hogy ha minden rendben, akkor akár még 8 is lehet belőle.
Elindultunk és én már pár lépés után tudtam, hogy ez nem lesz egy kellemes futás, mert több helyen is éreztem, hogy el vagyok szokva a normális mozgástól. Gyakorlatilag az egész jobb lábam el van gyengülve és be van szűkülve a mozgásom. Kezdetben az achillesem éreztem, majd a vádlimat. Nem volt olyan vészes, de azért nem egészséges mozgással futottam, amit Geri meg is jegyzett. Bánhidai lakótelepen át mentünk a csónakázó tóhoz és hol egy kicsit jobb volt, hol rosszabb. Annyira azért nem volt vészes a dolog, hogy visszaforduljak, de néha már gondoltam rá. Azt mindenesetre elhatároztam, hogy nem fogok többet futni a minimum 6km-nél. A bokámmal úgy tűnik minden rendben van, de a bokarögzítő használata miatt egy csomó mozgást nem végeztem, ami most szépen érezteti hatását. Oldalra tényleg nem nagyon mozog a lábfejem, de ez nem is gond, ellenben az már inkább, hogy ha gördülni próbálok a jobb lábamon, akkor térd alatt az egész lábam sokkolom az "új mozgással". A vádlim olyannyira elszokott a terheléstől, hogy néha már szinte görcsbe rándult. Tudtam haladni, de azért volt, hogy megkértem Gerit, hogy álljunk meg egy percre.
Szegényt amúgy is kiakaszthatta a 6 perc körüli tempóm. Nekem 160 körül volt a pulzusom, mikor neki csak 130-nál. Ez fordítva szokott lenni, ha nem is ilyen arányban. Erre amúgy számítottam is, mert az elmúlt pár évben kezdtem néhányszor nulláról edzeni.
A csónakázó tónál aztán megálltam nyújtani, míg Geri futott 2 kört. Kicsit jobb lett utána, de közel sem volt az igazi.
 
Nem számítottam rá, hogy ilyen nehézkes lesz a visszatérés a futáshoz, de nem esek kétségbe. A bokám rendben van és csak a kihagyás és a bokarögzítő hatására vannak gondjaim. Szép fokozatosan vissza kell szoktatni magamat a terheléshez. A futás tökéletes lesz a lábam bemozgatásához.
Mától a kajálásra is próbálok odafigyelni, mert úgy (még) 5 kilót felszedtem a sérülés alatt.
 
Összesen 6km, 33:36.
 
Max. pulzus: 166
Átlag pulzus: 153

5 komment

Címkék: edzés geri tatabánya

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr5117470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ádi Petya 2006.11.09. 17:25:39

Szia Zoli,
Csak óvatosan. Majd remélem futunk együtt a télen és Geri is már egész komoly edzőtárs lett. Biztos lenyom engem majd jövőre, de azért még szívom magam keményen.
Á.P.

Csaba · http://postas.mtfsz.hu/csaba/ 2006.11.09. 18:39:50

Amikor írtál a bokatornádról, már akkor akartam írni, hogy nyújtani se felejts el utána, mert kegyetlenül be tud állni tőle a vádlid!. Úgy látom ezzel már egy kicsit elkéstem...
Azért jó, hogy végre ismét futhatsz!

Csaba

Edit 2006.11.11. 10:37:57

Kedves Csaba!
A bokatornának része a nyújtás, így azt is végeztünk! Ne kontárkodj bele!

Csaba · http://postas.mtfsz.hu/csaba/ 2006.11.11. 13:36:51

:)

Jól van na! Csak jót akartam!

Meg aztán látod, mégis be van állva szegénynek! Lehet többet kellett volna nyújtani? ;)

Csaba

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2006.11.11. 17:25:35

Az biztos. Nem vittem túlzásba a nyújtást.
Most emiatt kicsit szívok, de kibírom.
Erősítani is lehetett volna többet, de ezt még lehet most is.
süti beállítások módosítása