Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Váltó tömegrajt sok hibával

2009.06.13. 20:50 harzol2

Kicsit túl sokat mászkáltam a két verseny között és a napon is jobb lett volna kevesebbet tölteni, mert nem voltam épp valami friss a délutáni váltó tömegrajtra.
Bemelegítésnek megint 1,5km-t futottam, de kicsit túl korán. A rajt csúszott egy csomót, így 40 perc ácsorgás után vágtunk neki a pályának.
Sikerült a bő 30 fős tömegből elsőként a rajtbójához érnem és innen a lefelét nem is nagyon erőltettem, ám a fölfelében megszenvedtem, hogy ne csapjanak páran háta. Elsőnek fogtam az egyest, de majd megdöglöttem és zsibbadt a lábam rendesen.
A kettesre is minden jól ment egész a kör széléig, ám akkor jobbra feltűnt egy letörés, aminek a végébe a pontot vártam. Nagyon nem stimmelt semmi és rövidesen feladva, hogy az a letörés a térképen van meg is lett a pont, ám az élmezőny ezzel pont ellépett. (hiba: 1:00)

Werner Petivel a sarkamban folytattam a pályát és a hármas rendben is jött, négyesnek egy minimálisat ugyan felé mentünk és az ötösre is lehetett volna máshogy menni, de alapvetően jól haladtunk. Gyurika és Gyalog Zoli is feltűnt előttünk többször, de nem sikerült teljesen felfutni rájuk a hátsó hurok alatt sem. A 8-as és kilences pontnak is ívelve futottam neki, így kevés maradt is benne. (hiba: 0:10)
A 10-es pontra aztán mentem egyenesen, amit Gyurika sérelmezett is, hisz elvileg nem szabad a szántáson átvágni, ám én azt vallom, hogy a tájfutó arra megy, amerre a leggyorsabb. :)
Jött a nagy lefele, majd a nagy felfele, ami nekem nagyon nem megy és szépen le is maradtam Werner Petiről, Gyurikáékat pedig szem elől tévesztettem. A 12-re aztán egy szem magamban jól kiszálltam. Nem tudom mit gondoltam. Valószínűleg semmit, csak el volt borulva az agyam. (hiba: 0:50)
A 13-as még a dzsuvában is jól meglett, majd a 14-re megint elbizonytalanodtam. Úgy éreztem a bozót végénél vagyok és tettem egy kört egy másik bozótfolt körül. (hiba: 0:40)
A hibák sora nem ért véget, mert az átfutó előtt is bevetettem magam a dzsuvába kicsit. (hiba: 0:40)
Legnagyobb meglepetésemre azonban Gyurikát láttam magam előtt és mikor ügyesen átvágtam a bozótfolton azt hittem elé is kerülhetek, ám neki más volt a vége és én húztam a hosszabbat. Sajnos nem igazán volt elképzelésem a fehérnek jelölt zöldben hogyan fogjam meg a pontot, így az útról visszapattanva lett csak meg, akkor sem elsőre. (hiba: 1:20)
A gyűjtőre se mentem tökéletesen, de ez már nem számított. Negyedik helyen jöttem be, vagy 2 perc hátránnyal és nem túl elégedetten. Egyszerűen nem tudok indokot találni miben lennék jobb Gyurikánál egy ilyen váltó szituációban és bár simán bejöhettem volna előtte és még talán a fölfelét leszámítva picit jobban is haladtam nála totál bénán teljesítettem ezen a pályán. Az összes hibám 4:40 lett és ennek a nagy részét az utolsó figyelős részen szedtem össze.
A verseny amúgy elég másodlagos volt. Fecó ugyan fordított és már első helyen küldte ki Kustos Szabit, de ő nem tudott élni fizikai főlényével és kielőzték páran.
Jó kis verseny volt ez a délutáni, de engem nem dobott fel. Jól elbénáztam és fizikálisan sem érzem magamban azt az erőt, amit szeretnék. Persze az már bőven elég lett volna ha egyszerűen nem hibázok, vagy legalább nem ennyit és simán jöhettem volna elsőnek.
Az 5,2km-es pályán sikerült megtennem 6,2km-t.
Verseny után vagy egy másfél órával még tettem egy kört ifjú versenyzőt keresve az erdőben. A sikerélmény megvolt, hisz a srác rámtalált egy egész gyerekbrancs kíséretében.
 
 
Max. pulzus: 176
Átlag pulzus: 168
Átlagtempó: 5:29
 
Összesen 8km, 250 szint, 42:00

 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny vértes

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr121185262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása