Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Cseh Klasszikus Bajnokság - Selejtező

2007.09.22. 21:16 harzol2

Tegnap végül délután már nem mentünk ki átmozgatni, de ez nem is volt gond, hisz pont ezt sejtve futottam már reggel egyet.
A terepről úgy gondoltam, hogy nem fog nekem feküdni, mert nem túl lapos hegyek voltak mindenfele. Vizovice nem messze Zlin-től a Szlovák határ közelében van. Semmi nagy hegy, de azért mégis keménynek ígérkezett. Edzésnek jöttem, szóval tulajdonképpen nem bántam.
A verseny céljában található szállásunkról indultam a rajtba és bár nem esett túl jól a bemelegítés, ezt betudtam annak, hogy felfelé vitt az út a rajtba. Repülőztem még vagy 8-at és alaposan bemelegítettem a bokám is. Kissé fásultnak éreztem magam, de azért bíztam egy jó, főleg kevés hibás futásban.
A rajtban nem tülekedtem, hanem inkább a térképet néztem meg alaposabban, ami miatt kicsit beragadtam a szűk úton, de így legalább a kettes átmenetet is jobban szemügyre vettem és előzetesen a fenti útvonal mellett döntöttem. Azért figyeltem, hogy jól fogjam az amúgy könnyű egyes pontot és ez sikerült is. A kettesre valószínűleg jobb lett volna még előbb felfutni a hegyre, ám még akartam magamnak hagyni egy kis gondolkozási időt, így átlósan felfelé másztam fel a dózerútig és végül valóban a fenti útvonalon rendben fogtam a kettest.
A hármas pontra alapvetően jól mentem, de nem vettem észre a bóját, így maradt benne pár másodperc. (hiba: 0:05)
Cseh Klasszikus Bajnokság - Selejtező térkép
Nem tűnt nehéznek a négyes pont, ám nekem sikerült elrontanom, méghozzá alaposan. Valamiért azt hittem, hogy a második bozótfolt után érek fel a hegytetőre és ennek megfelelően vágtam be a túloldalon. Persze semmi sem stimmelt, még egy fura kilaposodás is volt. Nem jött a pont és nem láttam semmit, ami alapján megfoghattam volna. Mikor éreztem, hogy sokat mentem előre visszafordultam és találtam egy pontot a rókaváron. Ott raktam magam helyre és innen fogtam meg a saját pontomat. (hiba: 3:00)
Nem mertem elengedni magam a lefelében, mert féltettem a bokám, de azért alapvetően jól mentem és simán fogtam a pontot, majd a kiskörben az összes többit is. Bennem volt rendesen, hogy ez már nem lesz jó verseny, de küzdöttem, ahogy bírtam.
A kifutást a pontról kissé elrontottam, mert azt éreztem, hogy jobban húzok felfelé, mint a valóságban. Ennek megfelelően nekirohantam a rétnek és még pár másodpercet gondolkodnom is kellett, hogy mi a helyzet. Valamiért először azt hittem felfelé csúsztam el, de persze ott nem volt semmi ilyesmi, így azonnal kapcsoltam és mentem tovább a tervezett útvonalon. Futás közben átértékeltem az útvonalam és végül a patak túlpartján futottam fel, ami szerintem jó vétel volt. A pontfogással se volt gond, de az átmenet elején sajnos maradt benne, no meg persze jól lefutottak itt is. (hiba: 0:30)
A 10-es simán jött, hisz közel volt, de a bokám megbillent egyszer, így kicsit óvatosabban rohantam lefelé. Gondoltam nem lehet gond, ha egy egyes zöld fenyvesen átvágok, így lecsaptam a kanyart a 11.-re menet. Ez olyannyira nem jött be, hogy végül örültem, hogy kiküzdöttem magamat az ösvényre, amin kerülni kellett volna. Innen már rendben meglett a pont, de az irtásban nagyon nem mertem futni. Magas fű és a tuskók, most nem az én világom. (hiba: 1:30)
A következő pontot is sikerült elrontanom. Túlságosan arra figyeltem merre tudok futni a legallyazott erdőben és kevésbé arra, hogy merre kellene mennem. (hiba: 0:40)
Lefelé se úgy mentem, ahogy kellett volna. Megálltam egy korábbi pontnál és még kicsit mellé is mentem a sajátomnak ezután. (hiba: 0:20)
Nem tudom mi ütött belém, de elég észnélkül mentem a 14-es pontra. Előbb kiugrottam feleslegesen a dózerútra, majd totál találomra mentem be a pontra. Mondhatni, hogy még szerencsém is volt, hogy megtaláltam. (hiba: 1:00)
A 15-ös teljesen rendben jött, majd a gyűjtőre eléggé arra mentem megint, amerre a fenyves engedte és így egy méretes kanyarral fogtam a gyűjtőt. (hiba: 0:25)
Összes hibám 7:30 volt a pályán, ami igen messze áll a terv szerinti hibátlan futástól. A pálya eleje jól indult, majd egy buta hiba után még összekaptam magam, de a végét megint jól megszórtam hibákkal. A futás pocsékul ment és ezt éreztem is, bokám sem volt az igazi, de mindezek beleférnének, hisz alapvetően edzésnek fogtam fel ezt a versenyt. A sok hiba az ami bosszantó és legfőbb oka annak, hogy a legrosszabb, azaz D döntőbe jutottam be.
Másik selejtezőfutamban ugyan ez egy sima C döntős futáshoz jó lett volna, ám igazából olyan mindegy, hogy C, vagy D döntőt futok. Simán be kellett volna jönni egy B döntős helyre. Ez még a mostani pocsékul menő futással is összejöhetett volna, ha mondjuk 2 perc alatt maradtam volna a hibákat illetően. Nem egy irreális cél azthiszem. Az A döntő már más lenne. Oda hibátlan futás és sokkal frissebb mozgás lenne szükséges.
Nem kenődtem el nagyon a maitól, de nem vagyok boldog. A hibátlan futást, pedig megpróbálom holnap összehozni.
 
Összesen 12km, 500 szint, 75:28
 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny külföld csehország

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr74174721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása