Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Megalódusz futófesztivál - 7125m - 26:07

2007.07.08. 23:17 harzol2

Ma a Megalódusz futófesztiválra mentünk át Geriékkel, ahol a TSC-s atlétákhoz csatlakozva melegítettünk. Ezt én kevésnek találtam, így még mielőtt belekezdtünk volna futottam jó 1km-t, majd velük is bő kettőt. Gimnasztikáztunk és repülőztünk vagy 6-ot a rajt előtt. Az egy körös távon (7125m) indultam, mert a 30km-nek most nem lett volna sok értelme bár biztos tetszett volna, hogy viszonylag könnyen meg lehetett volna nyerni.
A tervem az volt, hogy csak lendületesen futok az elején, semmiképp sem futom el és ha jól megy, akkor a második felében gyorsítok. Totál szétfutni nem akartam magam és így nem igazán láttam megdönthetőnek a tavalyi maraton váltón elért 25:41-es időmet, ami 3:36-os tempó.
A rajtnál ennek megfelelően hagytam a 10 fős élbolyt elfutni, amiben többek között Geri is ott volt és szépen beálltam a követő bolyba, ahol Reichnach Csilla és edző-apukája Reichnach Feri is ott futott. Egész jónak, de még jólesőnek véltem a tempót. Fel is merült bennem, hogy fel kellene futni az élbolyra, de mivel abban futott például Stépán Zsolti is, így öngyilkosság lett volna az ő tempójukat felvenni. Pulzusom az elejétől bőven 170 fölött volt, majd később 180 környékére is felment.
Úgy 2km környékén kezdett szétszakadozni a boly és ekkor értünk utol egy futót az első csapatból, de már látszott, hogy egy másik is lemaradt. Úgy 3km tájékától már nem esett jól a futás, de még minden szenvedés, vagy küzdelem nélkül haladtam és igazából kezdtem azon agyalni, hogy gyorsítani kellene. Ekkor már csak a Reichnach család futott mellettem igen egyenletes tempóban. Mikor elhagytuk a 9. helyen futó versenyzőt is már néha előreálltam, majd olyan 16 perc környékén az egyik ilyen előreállásból elszakadás lett. Olyan 10 méterre távolodhattam el Csilláéktól, mikor kezdtem érezni, hogy ez nem biztos, hogy jó döntés volt, mert kezdett kifejezetten nem jólesni a tempó. Innentől küzdöttem a méterekkel és nézegettem az órát, hogy mennyi lehet még hátra. Előttem nem volt senki és már nem is számítottam rá, hogy utolérhetek valakit, mikor megláttam Gerit. Látszott rajta, hogy nem hajt, leginkább úgy festett, mint aki feladta, de még becsületből végighajtja és ez így is volt. Amikor a tópartra kiértünk az úton akkor értem egyből mellé és mondtam neki, hogy jöjjön, de nem reagált, így elléptem mellette. Nem volt nagy sebességkülönbség kettőnk között, de nem hallottam magam mögött. Itt már kellőképpen nem voltam jól, mivel Gerire való felfutás kicsit kikészített, de ekkor már nem lehetett belassulni, mert gáz lett volna. No meg amúgy is kellett a lelkemnek, hogy Geri előtt érjek be, ha már egyszer nem jött el velem.
Kiszenvedtem a végét, de az már látszott, hogy kevéssel ugyan, de elmaradok tavalyi időmtől és végül 26:07-el haladtam át a célvonalon a 8. helyen. Tulajdonképpen egész elégedett vagyok az időmmel, mert a győztestől is csak bő 3 perccel kaptam ki és sokaknak nem ment úgy ma, mint korábban, így Geri és Dávid (TSC-s srác) is több, mint egy perccel elmaradt a legjobbjától. Nem volt ugyan ideális futóidő, de egy ilyen árnyékos pályán nem volt zavaró a meleg és a végén kicsit szembefújó szél is megszokott már. Szilveszteri futáson futottam még itt egy 29:10-et, igaz akkor nem hajtottam.
Most a tempóm 3:39-es ami várakozásaimnak megfelelő. Jövő héten ha jövünk a Maraton váltóra, akkor nehéz lesz jobbat futni, főleg ha épp egyedül kell majd futnom. Azért akármi is lesz jó lenne 26-al kezdődő eredményt elérni és ha minden összejön akkor javítani a mai időmön.
Azért azt jó érezni, hogy tavaly egy Középtávú OB 4. hely és Rövidtávú OB 5. hely között csak 26 másodperccel voltam gyorsabb. Ezt az rekordom most nem reális megdönteni, de azért titkon bízom benne.
 
Összesen 14km, 61:07
 
Max. pulzus: 185
Átlag pulzus: 177
Megnyugvási: 55 (183/128)

Szólj hozzá!

Címkék: geri verseny atlétika tata

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr69114282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása