Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

• harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Vértes Kupa 1. nap

2006.07.29. 19:22 harzol2

A Vértes Kupa az utolsó versenyem a VB előtt és ugyan még fogok térképpel futni a jövő hét végi edzőtáborban, de ott már nem rendes pontok lesznek kint. Igazi versenyhelyzetben tehát most futhatok utoljára a Főiskolás VB előtt, amit ki kell használni. A mezőny gyengesége ellenére maximumot akartam futni.
Kicsit későn reggeliztem, így éreztem még a kaját, mikor a rajtba mentem, de jó erőben éreztem magam, még a fölfelét is majdnem végig megfutottam, majd a fenn a laposban kifejezetten úgy éreztem, hogy pörgök. Elhatároztam, hogy meg minden átmenetet megnyerek, amibe ugye nem sok hiba fér.Vértes Kupa 2006  - 1.nap
Az egyes pontra nem kellett sokat gondolkozni. Megkerültem a völgyet, majd a pont felé fordultam és toltam. Láttam még balra a töbröt is, így nem lehetett gond a ponttal, pedig kicsit bizonytalan voltam.
Kettesre mentem irányba, majd a völgy tetejét próbáltam belőni, de nem néztem meg eléggé a térképet és megtorpantam a völgy tetejénél az ösvénykanyarban. Azt hittem már a pontnál vagyok, de pár másodperc alatt rákjöttem a hülyeségemre és tovább mentem. (hiba: 0:15)
Hármasra irányba mentem, bár itt sem vettem le rendesen az irányt, de a völgy sokat segített és egyenesen rontottam rá a pontra.
Domborzat alapján jobbról íveltem az átmenetet, majd a völgy után jobbra fordultan és berohantam a pont alá. Egyből megláttam, de lehetett volna egyenesebben is menni. (hiba: 0:10)
Nem tartottam jónak a fenti útvonalat, így nem maradt más, mint alulról. Az egyenes eszembe se jutott. Lerontottam a völgybe, de nem igazán oda értem ki, mint szerettem volna. Kicsit jobbra kellett volna húzni és a nagy völgybe leérni, de én kicsit balra egy apró ösvényen futottam ki, amit a nagy völgynek néztem. Befordultam jobbra és ráismertem a Gesztesről induló völgyre, így tudtam jó helyen vagyok. Mentem felfele, majd a második völgyön jobbra fordultam. Nagyon nem stimmeltek a dolgok és egy idő után leesett, hogy a korábbi völgyben vagyok. Megfordultam és visszatértem a jó útvonalra, majd a következő völgyön futottam föl és vágtam be balra. Egyenesen a pontra értem ki, kicsit fáradtan. Éreztem, hogy ezzel buktam a minden átmenet megnyerését, ami be is igazolódott. Csőkör Zoltán vagy nagyon jól tolta ezt az átmenetet, vagy jobb útvonalat választott. (hiba: 0:40)
Hatossal nem lehetett gond, a völgy megvezetett, majd az útelágazásban értem ki pont, onnan meg már csak egy ugrás volt a pont.
Felfele indultam a pontról, mert egyenesen és alulról nagyon nem tűnt jónak. Kicsit nagyot sikerült kerülni, amit nem gondoltam hibának, de a részidőkből látszik, hogy itt is maradt benne egy kevés. (hiba: 0:10)
Ez csak egy sima futós átmenet volt, mert a völgy oldalában kellett lezúgni és megfogni a pontot. Megtorpantam előtte, mert korábbra vártam a pontot. Ez kb. annyiból állt, hogy egyszer feleslegesen néztem a térképre. (hiba: 0:05)
Elsőre fentről akartam menni, de aztán pár méter után meggondoltam magam és az alsó útvonalat választottam. Ezzel megint buktam pár másodpercet, de még mindig kevesebbet, mintha körbe megyek. (hiba: 0:05)
No ezek a völgyeken átbukdácsolások nem nekem valók, mert nagyon nem bírom. Egész nagyot kerültem felülről, de jó volt ez így. Az utolsó keresztbe tartó völgyből leágazó oldalvölgy alapján fogtam a pontot.
Az oldalban rontottam le, nem lehetett túl jól haladni és mikor leértem se voltam valami magabiztos, de aztán a sziklák helyreraktak és onnan fogtam a pontot kicsit bizonytalankodva. Ebben az átmenetben értem utol Csőkör Zolit és tudta tartani a tempót és jött velem. (hiba: 0:10)
Iránymenet, de én már megint nem vettem le az irányt és a csalán kerülgetése is eltérített kicsit. Szemben láttam a dombot, ami alapján tudtam, hogy elcsúsztam jobbra és mikor balra indultan már meg is láttam a pontot. (hiba: 0:20)
Kezdtem érezni, hogy fáradt vagyok és nem megy a futás, ráadásul kissé bosszantott, hogy Csőkör Zoli annyit tapasztal a futásomból, hogy össze-vissza rohangálok ész nélkül. Ennek ellenére nagyjából irányba kezdtem futni, de elkaptam az utat és a bozótos után már nem volt nehéz megfogni a pontot. Elég merőlegesen mentem be a pontra, mert kicsit korán jött. (hiba: 0:05)
No ez az átmenet nagy rohanás volt és semmi tájékozódás nem volt benne. Ki is köptem a belem, mire odaértem.
A 15-öst nem mertem bevállalni egyenesen a bozót miatt, így jó nagyot kerültem és ösvényről fogtam a pontot. Úgy tűnik jól döntöttem, mert rendesen kikapott mindenki ezen az átmeneten.
Lecsaptam a völgy aljára és toltam felfele, majd bevágtam a pontra ami már látszott. Ezt az átmenetet jól megtoltam, éreztem is magamban erőt, de a pontra már úgy érkeztem, hogy teljesen kivoltam.
Ez a mászás fölfele nagyon nem tetszett. Alig vártam, hogy odaérjek és már korábban kerestem a pontot. (hiba: 0:20)
Északra próbáltam menni és domborzatot figyelni, de kicsit elcsúsztam jobbra, majd a kis rétnél egy utat is kereszteztem így jól elrontottam ezt az átmenetet. Elég fáradt voltam már és nem vettem észre, hogy rossz völgybe futok bele és mindenképp ott akartam megfogni a pontot. Mikor leesett, hogy hol vagyok, akkor már egyből meglett a pont, de elég kedvtelenül futottam tovább. Egyértelműen elkészültem az erőmmel, ami elkeserítő. (hiba: 2:30)
Gyűjtőre már csak érzésre mentem és nem rohantam, akárcsak a befutón, ahol jól megvert Lenkei Ákos és mások is.

Visszakocogtam a célba, ami pont jó levezetés volt. ( 800 méter)

Összesen hibáztam 4:50-et ami nagyon sok, ráadásul a futás sem ment igazán, főleg a pálya második felében. A cipő is feltörte kicsit a lábam, pedig direkt bevizeztem futás előtt.
Nem vagyok elégedett, de úgyis holnap akartam igazán keménykedni, amikor Gösswein Csabi is indul. Remélem a meleg miatt lehet esélyem ellene, hiszen csak ma érkezett haza Norvégiából.

Összesen 13km, 450 szint és 78 perc.

3 komment

Címkék: verseny vértes

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csőkör Zoltán 2006.08.21. 13:26:47

Köszi, hogy átlendítettél a holtponton a Vértes Kupán. Ex-triatlonosként nem vagyok hozzászokva ahhoz, hogy ilyen melegben frissítőpont nélkül versenyzem... sikerült teljesen eléheznem.
A második nap úgy éreztem, hogy hiba nélkül mentem végig a pályán, Gillich Gyuri mégis valahogy elém került a végén. Hát igen, ez a rutin.
Üdv'
Csőkör Zoli

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2006.08.21. 14:19:15

Szia!

Örülök, ha számított valamit, hogy találkoztunk a versenyen.

Ötös pontra merre mentél? Hátha tanulok belőle valamit.

Csőkör Zoltán 2006.08.28. 11:35:12

Szia!
Beugrott Gillich Pityu jótanácsa, hogy amit lehet fussak körbe úton. Látva a szinteket, egyből le le is csaptam az útra és ott nyomtam végig. A völgyben meg már messziről kiszúrtem a jellegfát, így csak közvetlenül alatta tértem le az útról.