Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Kalocsa Kupa 1. nap - Kaskantyú

2008.09.27. 21:50 harzol2

Kicsit sietősre sikerült a rajt, mivel későn értünk le a versenyre. Bemelegítésnek szűk 3km-t futottam, de a bokám azért sikerült kicsit nyújtogatni, mielőtt nekivágtam a versenynek. A cél egy minimális hibákkal letudott futás volt, de ez nem igazán jött össze.
Az egyes pontra rossz útvonalat választottam, majd azt is rosszul hajtottam végre, mert az útra kiérés előtt csak nehezen tudtam áttörni a borókán. (hiba: 0:50)
A kettest ellenben már jól csináltam, ám érzésre elég rémisztő volt, ugyanis simán elmentem volna a pontom mellett ha nem látom meg a bóját. Sokkal későbbre vártam. Úgy tűnik a 7500-as térképre nem sikerült ráállni még.
Bevállaltam a kerülőt a hármasra és úgy fogtam a pontot, ahogy kell. Végig tudtam hol vagyok, bár nem voltam valami magabiztos. A négyes igen jól jött, bár talán túl bátor is voltam és csak azért nem vesztem el, mert az erdőfolt, amiben a pont volt már messziről látszott.
Az ötös kis megkönnyebbülés volt, hisz egy relatív könnyű átmenet volt, majd a 6-os már keményebb falat volt. Eredetileg jobbra húzva az ültetett fenyvesről akartam fogni a pontot, de arra nem tudtam kijutni, így maradt a nagy rét tájékozódási pontnak. Odáig gond nélkül kiverekedtem magam, majd onnan valahogy beleestem a pontba. Nem volt a legtudatosabb pontfogás, de időt nem nagyon veszítettem vele.
A hetes könnyűnek tűnt, hisz a nagy rétsáv elég jó tájékozódási pont, így odáig szinte ész nélkül rohantam, majd próbáltam támadópontot találni, de nem sikerült. Jobbra a töbör korán jött, de alig túlfutva kapcsoltam, hogy már megint a 7500-as térkép tréfál meg és beugrottam a pontért. (hiba: 0:20)

 

Kalocsa Kupa - 1.nap - Kaskantyú

 
A nyolcastól viszont nagyon tartottam. A térképemre nézve nem látszott a pont a szakadás miatt és ez nem tűnt jó előjelnek. Igyekeztem biztosra menni és a ligetes végében lévő dombtól mindent kiolvasni. Ennyire tudatosan ritkán megyek, tudtam teljesen pontosan merre megyek, míg körön belülre nem értem és ott is tartottam az irányt, míg meg nem lett a pont. Nagy büszkén és lendületesen megindultam a 9-es felé és az sem zavart, hogy a tervtől eltérően nem a nagy réten, hanem a ligetesben a szárazárok mellett megyek ki. Ezt még úgy fel is fogtam, de utána valahogy nem éreztem mi van. Elfutottam a kör széléig, megállapítottam hol lehetek, de a pont nem volt ott és én hamar meggyőztem magam, hogy akkor biztos valahol máshol vagyok. Valahol, olyan helyen, ami nem tudom hol van. Jött Horváth Sanyi és ő is azt a pontot kereste amit én. Elindultam északnak és csak a megpillantott ösvénykanyar tett helyre. (Úgy tűnik itt kicsit elrajzoltam a keverést, hisz a dombra fel kellett mennem, hogy azt lássam.) Innen aztán már meglett a pont hamar, de addig kiesett jó 4 perc. (hiba: 4:30)
A tízes sima ügy volt, majd a 11-es is, leszámítva, hogy valamiért átmentem mindenen és azt se egyenesen tettem, hanem kacsázva. Igazán belefért volna egy jobbról ívelés.
A 12-es ponttól megint féltem egy kicsit, de a töbör aljáig eljutottam és bár nem voltam biztos a dolgomban mindent úgy csináltam, mintha ott lennék. Valahogy kijutottam belőle, jött a domb, aminek felvágtam az oldalába az egyetlen adódó lehetőségnél és lestem a tankbeállót, ami egyszer csak ott volt, benne a ponttal. A részidőkből látszik, hogy a domborzatra tájékozódás a boróka és az átjáróknak a figyelembevétele nélkül nem volt a legtökéletesebb megoldás, de azért valahogy csak odataláltam. (hiba: 0:40)
A dombot balról kerülve jött szépen a 13-as, majd végre a borókából kijutva lehetett rohanni a következő pontig, ami szintén rendben meglett.
Itt kezdtem érezni, hogy a borókásban legalább kaptam levegőt, a futható terepen viszont futni kellene és kicsit óvatosan, de hiba nélkül fogtam az utolsó előttit, hogy aztán a gyűjtőre még óvatosabban jobbra húzva menjek tovább.
A célom, vagyis a nagyobb hibák elkerülése nem jött össze és ez nagyrészt a 9-es ponton múlt. Ha az nincs akkor most az egyesre elkövetett buta bénázásomon bosszankodhatnék és azon, hogy KisDoma még azzal is megvert volna.
Összesen maradt benne 6:20, ami ezen a terepen talán elmegy egy közepesnek. A nagy hibámat és az egyest leszámítva a többivel elégedett is vagyok. Nem voltak olyan illúzióim, hogy itt végig tudok menni apróbb hibák nélkül, sőt még most sem számoltam azokat a másodperceket, amit egyszerűen itt nem lehet nem bennehagyni.
Az 5. hely reális. Végre sikerült nem kikapnom mindenkitől aki számít, bár ez nem rajtam múlt.
 
Összesen 12km, 62:27
 

 

3 komment

Címkék: verseny alföld

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr54688105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

István 2008.10.01. 08:54:12

Miért kell neked részidő ahhoz, hogy beszámolj a versenyről?? Hidd el annyira nem érdekel minket, hogy most 0:40-et vagy 0:45-öt hibáztál egy pontra.
Amúgy meg fent vannak már...

sztibi 2008.10.04. 23:58:36


Szerintem abszolút nem baj, hogy ott vannak a részidők. Akinek nem tetszik, ugorja át. Elvégre elég nagy betűkkel ki van irva az oldal tetejére, hogy edzés és versenynapló, így nem értem, mért baj, ha a saját versenyeit, edzéseit részletesen leírja valaki. Ez a "műfaj" erre való.

István 2008.10.06. 10:11:11

Hohó! Én egyálatlán nem mondtam, hogy baj, ha fent vannak a részidők is, csupán csak Hareszt akartam egy kicsit cukkolni, hisz párszor már megbeszéltük, hogy az ő hibázási kalkulációjából mindig az jön ki, hogy minden második versenyt igazából megnyert volna ha nem hibázik. :) Tudnék felhozni számos példát, de inkább elolvasom mit írt a P.Ö.CS-ről :)
süti beállítások módosítása