Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Piliscsév - Nagy-Somlyó - MOM Kupa 2. nap

2007.09.30. 22:23 harzol2

A tegnapi nap kicsit bosszantott annak ellenére, hogy csak edzésnek szántam ezt a hétvégét. A futás se ment úgy, mint szerettem volna és sok volt a hiba is.
Ma mindenképpen összeszedettebben szerettem volna versenyezni és a bemelegítés is több lett hála a messzebbi rajtnak. Persze a 3km így is alig jött össze. Az OB-n több időt kell a kifutásra hagynom, mert a bokanyújtás igen időrabló és persze kötelező eleme a versenyeimnek.
MOM Kupa 2. nap - Piliscsév
Az egyes pontra rögtön egy apró hibával kezdtem, mert az utat figyelembe se véve még előtte bevágtam. Ezt persze már csak a célban vettem észre így akkor nem is éreztem hibának. (hiba: 0:10)
A kettesre nagyon nem vacakoltam és jól megkerültem mindent, majd a fölfelé erőltetése közben megláttam Nagy Pistát és be is fogtam már a tetőn. A pontot az ösvényről, majd a meredek tetején futva terveztem fogni a felső rétről, de valahogy el lehetnek csúszva a dolgok itt, mert egy az egybe a pont fölé értem ki meglepetésemre. A hármas simán jött, de az meglepett, hogy Tojás és Korcsok Pali másik irányból másznak le a pontra. A négyest olyannyira messzinek találtam, hogy már azt hittem rég a pont alatt mászkálok valahol, de szerencsére nem álltam meg, csak bizonytalankodtam egy csomót. (hiba: 0:20)
Rosszul jöttem ki a négyesről, amit abból is észrevettem, hogy Tojás simán felfutott rám, de innen jól ment az átmenet, csak a ligetesre kiérve volt egy kis bizonytalanság és a pont is viszonylag gyorsan jött. (hiba: 0:20)
Az jó döntésnek bizonyult, hogy lefelé jöttem ki a pontról, ám az árok után enyhén megváltozott a terep és egy plusz út is bekavart, így a réten futva azt hittem már az út utáni ketteszöldben vagyok, de nem stimmelt a domborzat, így jobbra húztam és az útról támadtam a pontot. Sikerült mögémenni, de viszonylag hamar meglett így is. (hiba: 1:00)
Lövésem se volt, hogy kellene támadni a 7-es pontot. Így utólag nagyon balra kellett volna húzni és fixen betervezni a kerülőt, hogy a magaslestől már könnyedén fogjam a pontot. Ehelyett megpróbáltam elkapni a kis ösvényt, ami ugyan lehet sikerült, de ebben még mindig nem vagyok biztos. Néhol egész úgy tűnt egy ösvényen futok, néhol biztos voltam benne, hogy ez nem az az út ami a térképen van. A pont ráadásul csak nem jött és én már úgy éreztem itt kellene lennie. Jobb ötletem nem lévén balra bevágtam, majd mikor éreztem, hogy sok akkor visszahúztam jobbra, majd megint balra és megint jobbra és végül balra. Közben szépen húztam fölfelé és végül teljesen logikus helyen volt a pont, mert épp előtte tisztult ki az erdő. (hiba: 1:00)
A 7-est amennyire csak lehet úton csináltam, majd bevágtam felfelé és szerencsére kiszúrtam a szinte láthatatlan nyiladékot és innen már könnyű volt a pontot fogni. A 9-est viszont csúnyán elrontottam, már ami az útvonalat illeti, mert le kellett volna jönni rögtön a hegyről, ahelyett, hogy felmászok a tetőre. A pont előtt még bizonytalankodtam is. (hiba: 0:40)
A 10-es tulajdonképpen rendben meglett, bár ehhez kellett a magasles is, mint idő közben felfedezett támadópont. Persze jellemző, hogy csak akkor néztem meg a térképen, mikor már láttam. A pont meg mintha rossz irányba lett volna a magaslestől, de szerencsére ilyen közel ez nem okozott gondot. A 11-es nagyon közel volt, majd a 12-re megint nem volt ötletem. Nekirohantam a rétnek, remélve, hogy talán át tudok menni, vagy ha nem, akkor jobbról kikerülöm. Szerencsére át lehetett, méghozzá viszonylag simán. Ez után már csak azt nem tudtam a túloldalon hol vagyok és a pontra felfelé mászva se értettem a dolgokat. Egy sávban nem volt szeder, így azt hittem azon megyek, de közben rémlett, hogy tegnap nem így festett itt a térkép. Egyszer csak az ösvényen találtam magam, ahonnét végül könnyedén lett meg a pont, de itt azért igencsak nem tudom merre jártam pontosan, illetve mit akart ábrázolni a térkép növényzetileg. (hiba: 0:30)
A 13-as teljesen rendben volt és tulajdonképpen a 14-es pont is, leszámítva, hogy valószínűleg pár méterre az úttól párhuzamosan futva mentem. Nem igazán tűnt ugyanis fel, hogy a piros vonal alatt út is rejtőzik, így inkább a bozótharcot választottam, de legalább jól megoldottam. (hiba: 0:30)
A gyűjtőt ma kiszalagozták, így minimális kerülővel a szalagról pár métert visszafutva könnyedén megtaláltam.
Összesen maradt benne 4:30, de ez ezen a terepen szerintem még egész jó. Igazából rendes hibám nem is nagyon volt, végig hajtottam, a bokám is bírta, szóval egész elégedett vagyok. Három átmenet kivételével az összes átmenetet nyertem, ami az 5 fős mezőnyben nem jelent sokat, de azért örülök neki.
A többieknek amúgy sikerült úgy eltévedniük, hogy valószínűleg bebiztosították az idei elsőosztályomat. Jut eszembe. Nekem nem hiányzik annyira a ranglista és szemmel láthatóan másnak sem. Lehet nem is kell? Szerintem ha nem tudjuk naprakészen produkálni, akkor inkább ne is legyen. Mennyivel egyszerűbb lenne, ha az lenne elsőosztályú, aki első 8-ban végez OB-n, aki fut döntőt az másodosztályú, aki pedig végigmegy egy OB-n az harmadosztályú.
A futás tulajdonképpen egész jól ment ma. Erő volt bennem, de még mindig nem mozogtam valami frissen. Remélem az OB-n pihenten majd ezzel sem lesz gond.
Levezetésnek futottam 1,5km-t a verseny után bő fél órával.
 
Összesen 15km, 300 szint, 97:43
 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny pilis

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr99181983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása