Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Budapest Középtávú Bajnokság - MOM Kupa

2007.09.29. 21:29 harzol2

Edzésnek mentem ki a versenyre, de úgy gondoltam, hogy itt az ideje fejben egy összeszedett versenyt nyomni és csak bíztam benne, hogy a bokám csak tévedésből szórakozott velem a múlt héten.
Bemelegítés csak bő 2km volt, mert nem hagytam magamnak elég időt és a bokanyújtást nem akartam kihagyni. A rajt után aztán rögtön belecsaptunk egy szedres fölfelével, ahol megpróbáltam nem beragadni az aljövényzetbe. Ez sikerült, ám azt nagyon nem éreztem hol lehetek, így csak a szabdalt terület szélét vártam, majd ott gyorsan helyretéve magam fogtam is a pontom. (hiba: 0:20)
MOM Kupa - Budapest Középtávú Bajnokság - Térkép
A kettesnek sajnos kicsit fölémentem, de legalább a távolság stimmelt. (hiba: 0:20)
A hármasra volt egy apró bizonytalankodásom a bozót széléhez kiérve, mert elsőre nem vettem észre az utat, amin menni akartam. (hiba: 0:10)
A pontról aztán sikerült rossz irányba kijönnöm, csak az volt bennem, hogy lefelé, pedig oldalra az ültetési irányban simán kifuthattam volna a fenyvesből, ehelyett egy darabig csak bujkáltam a fenyők közt. A pontot aztán ha nem is magabiztosan, de viszonylag simán fogtam. (hiba: 0:20)
Csak reméltem, hogy kikapom az ötöst és próbáltam a sziklák alapján tájékozódni, de nem igazán éreztem a dolgot, ám a pontot így is rendben fogtam. A 6-os pontnak alaposan fölémentem. (hiba: 0:20)
Valami nagyon nem stimmelt a hetes pontnál, mert fölészaladtam, de még a völgyben jártam és ehhez képest sokat kellett visszamennem a pontig. (hiba: 0:30)
A nyolcas pont aztán rendben jött, szándékosan kerültem a sziklákat, majd fordultam be alájuk. A 9-es még meg is lepett milyen korán jött, igaz nem voltam túl gyors a lefelében és már a 10-es átmeneten agyaltam. Nem igazán tetszett, de szerencsére elkaptam a kisösvényt amit terveztem, ám a távolságot így sem éreztem, csak nézegettem hol van a jelleghatár. Bevágtam, de már a pont mögött voltam. Tettem egy kört, mire megtaláltam a pontomat. Nem tudom hogy lehetett volna a hibát kivédeni a nagy semmiben. Leginkább a bal oldali útvonalat kellett volna választani és figyelni a nagy dzsuvától való távolságot, mint Skuló és Tojás tette. (hiba: 1:40)
Innen a 13-as pontig minden rendben ment, még az se nagyon zökkentett ki, hogy nem nagyon látszott a nyiladék, majd a kerítés kellett ahhoz, hogy pozíciómat belőjem az úton a 13-as előtt.
Nem tűnt nehéznek a 14-se, de kissé meglepődtem, hogy hova értem le és végül a pont alatt tettem egy kört, mire odataláltam a bójához. (hiba: 1:10)
Apró bizonytalankodás volt a 15-re is, mert a fedettség nagyon nem stimmelt. (hiba: 0:10)
A pontról kényszerből jöttem ki oldalra, mert a fehér erdő futhatatlan volt a szeder miatt, majd a zöldben viszonylag könnyen csaptam át, elkaptam a kisösvényt, ám túlfutottam rajta és egyre csak a pont előtti lapos völgyet kerestem és még a jellegfát se találtam a térképen. Egyszerűen azt hittem még a pont előtt vagyok és csak nagy nehezen találtam vissza a jó helyre. (hiba: 2:30)
A gyűjtő pont is megtréfált még. Bevágtam ahol kell, majd nem láttam meg se a pontot, se a szalagozást. Ránéztem a szimbólra és azon szalagozást láttam a gyűjtőről ezért kimentem a nagy útelágazásba a 40-es ponthoz gondolván, hogy Csonti tuti azért röhögött rajtam, mert berontok az erdőbe, mikor nem is ott van a pont. Megnéztem mégegyszer a szimbólt és láttam, hogy a szalag nem a gyűjtőről indul, hanem valamikor utána és így már "sima" pontot keresve meg is találtam a gyűjtőt. (hiba: 1:00)
No ez egy érdekes futás volt. Rendesen megszórtam a versenyt hibákkal, ami persze a saját hülyeségemnek köszönhető, de azért a térkép se egy túl használható darab. Három éve is vacak lehetett, de azóta csak romlott, nem is keveset.
Nagyon nem bosszankodom, mert mindenkit megtréfált és kissé irreális elvárás lett volna magamtól itt összehozni a hiba nélküli futást. Azért a 8:30 hiba így is nagyon sok, bár a totál gyenge mezőnyben egy 2. hely még így is összejött. 
Érdekes módon mindezek ellenére élveztem a versenyt és külön örülök annak, hogy a bokám rendben működött a mai nap.
Az mondjuk most már elgondolkoztatott, hogy mindig a lefelében szívok el. Azthiszem túlságosan is a lábam elé figyelek és kevesebb figyelmet szentelek a tájékozódásra, ami a nagyobb tempóval párosulva okozza a hibákat. No majd próbálok figyelni erre.
 
Összesen 9km, 250 szint, 57:18
 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny pilis

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr61181958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása