Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Szentendre Kupa Ausztria - Brennbergbánya

2007.09.08. 20:36 harzol2

A Szentendre Kupa - Ausztriára leginkább azért jöttem el, mert jó terepen akartam versenyezni, ami nem megszokott és persze a vasárnapi világranglista futam is mozgatott.
Egy kissé bekavart a bordám, de azért tegnap már nem volt kérdés, hogy eljövök és el is indulok. Abban nem voltam csak biztos, hogy tudok-e majd viszonylag normálisan futni.
Bemelegítésnek bő 2km-t futottam, ami alatt éreztem, hogy nagyon nagy gond nem lesz. A bordám miatt tudok futni, bár folyamatosan érzem. Az sokkal jobban zavart, hogy a 3 nap kihagyás miatt kissé kapkodtam a levegőt és nem pörgött a lábam. Célom a mai napra nem volt, csak szerettem volna a hibákat minimalizálni.
Az egyes nagyon közel volt és nem lehetett elrontani, majd a kettesre már figyelni kellett volna, no meg nem megijedni a fölfelétől. Elcsúsztam lefelé és azt hittem eggyel feljebb megyek át a rétfoltok között. Az útnál korrigáltam a hibát, de nem volt egy jó útvonal. (hiba: 0:30)
Szentendre Kupa - Ausztria - Brennbergbánya
A 3-as ponttól a hatosig minden rendben jött, bár igencsak éreztem, hogy nem megy jól a futás és a bordám is fájt kicsit, de nem hiszem, hogy lassított volna. A 7-es pontra aztán a nagy felfelében csak a futásra figyeltem, meg az irányra. Ki is értem jó helyre a kis réthez, de szemben akkora volt a hegy, hogy azt hittem rossz helyen vagyok. Úgy gondoltam a térkép alapján, hogy látnom kellene a kis völgyet, amiben a pontom van, de sehol sem volt. Elkezdtem jobbra húzni, majd mikor nem stimmeltek a dolgok, akkor balra. Végül úgy döntöttem, hogy felmászok a hegyre, mert mégis jó helyen kell lennem. Meg is lett a pont, de jó sok bizonytalankodás és ide-oda rohangálás után. (hiba: 1:10)
Lefelé nagyon nem esett jól futni a bordám miatt, de a bokám is féltettem kicsit. A 10-es pontra menet kicsit elcsúsztam jobbra, így nem az ösvényről támadtam a pontot. (hiba: 0:20)
A 11-re nem jól jöttem ki a fenyvesből, majd a pont fölé szaladtam. (hiba: 0:20)
Egy apró hibát a 12-re is vétettem, mert nem éreztem a fedettséget és jobbra mellémentem a pontnak. Elég buta hiba volt, mert ha magabiztosabban megyek az eredeti irányba, akkor pár méter után megláttam volna a pontot. (hiba: 0:20)
Innentől kicsit küzdősebb szakasz jött, amiben szerencsére nem nagyon hibáztam, de nagyon nem haladtam. A 3 nap kihagyás elég volt, hogy ennyitől kidurranjak. A 19-es pontig minden rendben ment tájékozódás szempontjából, majd a 20-as pontnak jobbra mellécsúsztam. (hiba: 0:20)
A 22-re volt még egy kis bizonytalankodásom pontközelben és nem egyenesen a pontra futottam. (hiba: 0:10)
Innen viszont már megoldottam a feladatot és a rövid átmenetekben nem hibáztam semmit.
Levezetésnek visszakocogtam a versenyközpontba és csak ekkor kezdtem el igazán érezni, hogy a bordám még nincs teljesen rendben. Elmúlt a versenydrukk és máris sokkal rosszabb volt futni.
A mai napot megnyertem, de ezen kívül nem nagyon lehetek elégedett. Szerencsére a bordám már kezd rendbejönni, de a tájékozódás csapnivalóan ment és a futás is igencsak nyögvenyelős volt. Ez utóbbin mondjuk nem csodálkozom.
A sok apró hibám viszont ki kell szűrni, mert összességében rengeteget lehet bukni ezekkel. Most is maradt a pályában összesen 3:10.
No azért nagy baj nincs. Tudok futni, remélem pár nap múlva semmi sem hátráltat már és végre a lényeggel foglalkozhatok.
A mai nap nekem tetszett. Igazából ezt vártam. Szép erdő, sokpontos pálya és a szeder sem zavart annyira verseny közben.
Holnap jó lenne megtartani az összetett első helyet és olyan világranglista pontot futni, ami befér a legjobb 4 közé, azaz előrelépést jelent. Ez nem tudom, hogy rajtam múlik-e. Nem ismerem az osztrákokat, akik holnap indulni fognak és még azt sem tartom kizártnak, hogy túl kicsi lesz a mezőny ahhoz, hogy egyáltalán lehessen pontot futni.
 
Összesen 10km, 350 szint, 58:31
 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny soproni hegység

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr65163524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása