Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

4. nap - Vízfő

2007.08.04. 21:03 harzol2

Mai napra az az egyszerű cél maradt, hogy olyan időt kell futni, amivel benn maradok az időkiegyenlítésben. Bemelegítés igen alapos volt, mert messzebb volt a rajt, mint előző napokon és időt is hagytam rendesen a kifutásra. Alaposan bemelegítettem a bokám, mert a tegnapi parkban szerzett élmények kicsit negatívan hatottak rám.
Az első pontra igen magabiztosan mentem és a futás is ment. Én nyertem az átmenetet és közben is éreztem, hogy jól megy. A kettesre aztán bizonytalan voltam, sőt eredetileg a másik irányból akartam kerülni a töbröt. (hiba: 0:20)
A hármasra aztán alaposan kiszálltam. A sárga foltokat próbáltam lekövetni, de az átmenet vége felé elcsúsztam és a 22-es pont mögötti sárgára hittem azt, hogy a 3-as pont mögötti rét. Lassan tettem magam helyre. (hiba: 3:30)
Hungária Kupa 4. nap - Térkép
Kissé idegesen indultam tovább, hisz egy ekkora hiba igencsak megalapoz egy rosszabb szereplést. Nem túl jó útvonalon, de magabiztosan jött a 4-es. (hiba: 0:20)
Az 5-ös pont rendben jött, de a 6-os pontnak mellémentem. Valamiért a másik töbörre futottam rá. (hiba: 0:10)
A hetesre nem igazán tudtam eldönteni az útvonalat előre, de nem akartam belemenni az irtásba, így inkább felülről kerültem meg. Igazság szerint lehet felesleges volt a kerülő, de nem kaptam olyan sokat és így legalább a pontfogás is biztos volt. A 8-as és a 9-es rendben jött és már épp kezdtem magabiztossá válni, mikor a 10-est nem találtam. Megtorpantam, majd kicsit visszafordulva fogtam a pontot. (hiba: 0:20)
A 11-es küzdős volt, de nem lehetett elrontani, majd a 12-es már keményebbnek bizonyult. Nem nagyon tudtam támadópontot kinézni, így érzésre fogtam a pontot, szerencsére hiba nélkül. A 13-as szintén érzésre jött, méghozzá itt is rendben.
Olyannyira belejöttem az érzésre tájékozódásra, hogy bevállaltam így a 14-es átmenetet is és jól megszívtam. Úgy tűnik nagyon felfelé húztam, mert végül a fenti ösvényen kötöttem ki. Nem tudtam menet közben semmit sem beazonosítani, így pedig egy ekkora átmenetet megcsinálni lehetetlen. Fentről aztán már szerencsésen megfogtam a pontot amit Vukovic Igor fogott épen előttem. Rá azt hittem, hogy az Észt versenyző és csak a célban derült ki, hogy nem így van. (hiba: 2:00)
A 15-ös nagy rohanásban telt a srác után. Alá is rohantunk a pontnak kicsit. (hiba: 0:10)
A 16-os szintén ilyen rohanással telt és bár éreztem, hogy korai még én is felrohantam korábban egy gyanús helyre a pont reményében. Gyorsan kapcsoltam és innen a magam feje után menve fogtam rendben a pontot, de a kitérőért akkor is kár volt. (hiba: 0:20)
A következőt már egyedül nyomtam, de a sráccal a sarkamban. Frissítőt is kihagytam, majd a következő pontra is keményen nekiindultam. A fölfelében nagyon szenvedősen haladtam, de meglepetésemre a Szerb srác nem ment el mellettem, pedig sokkal erősebbnek éreztem magamnál. A pontot felülről aztán hiba nélkül fogtam, bár biztos lehetett volna még gyorsabban. Így sem volt rossz, mert nyertem ezt a kemény átmenetet.
A 19-re menet aztán ellépett a srác a lefelében és csak toltam utána. Jött a gödrös, sziklás rész, de nem volt a pont. Viszonylag hamar kapcsoltunk és még pár szót is váltottunk arról mit rontottunk el. Fentről aztán már meglett a pont. (hiba: 0:40)
A 20-ast aztán magabiztosan fogtam és toltam is tovább a lefelében elől, hogy aztán kicsit óvatosabban, de szintén hiba nélkül fogjam a 21-est. A 22 rendben jött és a 23 is, bár ez utóbbiban volt egy pillanat mikor majdnem elmentem rosszfelé egy csapáson, amire azt hittem már az út. (hiba: 0:10)
A 24-est aztán még nyertem is, ami leginkább annak köszönhető, hogy szerencsém volt. Innen pedig már csak be kellett futni, ami közben megtapasztaltam, hogy a Szerb Srác tényleg erősebb nálam.
A célban meglepődtem, hogy nem kaptam ki rengeteggel. A 9 perc amit kaptam nem is olyan sok, ahhoz képest mennyit hibáztam ma. A cél, azaz beférni az időkiegyenlítésbe sikerült, ráadásul Forrai Gábort is megvertem annyira, hogy holnap simán előtte indulhatok. Tóth Ádám maradt előttem, akit ki kell még előznöm.
Mindezek ellenére nem vagyok elégedett a mai nappal, mert bár a futás ma igen jól ment túl sokat hibáztam. Közben ugyan többnek éreztem, de így utólag összeadva is 8 perc hiba maradt a mai napban, ami egy ilyen rövid pályán különösen rossz.
Levezetésnek visszafutottam a célba, ami 2km volt.
 
Összesen 16km, 600 szint, 92:07
 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny mecsek

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr22193168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása