Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

3. nap - Harkány - Sprint

2007.08.03. 22:45 harzol2

Bemelegítésnek futottam bő 3km-t, amiben volt pár repülő is a sprintre való tekintettel, majd a kezembe is tettem egy szimbólt, mielőtt beálltam a rajtba. Jól indult a pálya, mert pörgősen és hiba nélkül jöttek a pontok. Úgy éreztem jól haladok és igen sokáig nem is hibáztam semmit. Az útvonalon nem nagyon kellett gondolkozni a pálya elején, maximum azt kellett eldönteni merről kerülöm a házakat. A hiba nélküli futás a 15-ös pontig tartott, ahol 9:36-al álltam még kevesebb, mint fél perc hátránnyal.
A 16-os pontra nem tudtam kiolvasni, hogy a kis házak között nem lehet simán átfutni, így át kellett bújnom a korláton. (hiba: 0:05)
Hungária Kupa 3. nap - Harkány - Térkép
Kovács Ádám még nálam is jobban elrontotta ezt a pontot, így itt még jobb idővel álltam, mint ő. A 17-es pontot nem lehetett elrontani, majd jött a hosszú átmenet, ahol a jó útvonalat ugyan kiválasztottam, de nem sikerült végrehajtanom azt. Mikor kiértem a házak közül a fehér erdőben átvágtam, ami a bokámnak nem igazán tetszett. Nem volt semmi gond, de az eddigi aszfalt, vagy ledöngölt talaj után kifejezetten instabilnak éreztem a lábam. Majdnem berohantam ráadásul a parkolóba, majd a 21-es pont mellett elfutva nem figyeltem eléggé és rossz irányban haladtam. Ezt aztán korrigáltam, de a pontfogás így se jött össze elsőre. Odarohantam egy másik ponthoz és jó nagy hurokkal találtam csak meg a sajátomat. Egyszerűen katasztrofálisan haladtam a göröngyös talajon és nem bírtam rendesen nézni a térképet. (hiba: 0:40)
A 19 és 20-as pont megint simán jött, bár nem mertem rendesen futni, billegett a lábam a göröngyös talajon. A 21-es pont kis szerencsével lett meg, mert menet közben annyira nem tudtam a térképet nézni, hogy elveszettem a fonalat, ám szerencsére a pont előtti bozótfolt helyretett. A 22-es pont trükkös volt, de előre készültem rá, hogy a piacon nem lesz egyszerű megfogni a pontot, így szerencsére rendben betaláltam a kis udvarra. A 23-as pont is rendben megvolt, aztán valahogy kifelé jövet nem éreztem az irányt és teljesen más felé futottam ki a pontról, mint szerettem volna. A letiltott részt balról akartam kerülni, ehhez képest totál elrohantam rossz irányba és nem is nagyon raktam magam helyre, csak mikor már a pont mögött voltam. Ott volt pedig 2 szobor is, ami segíthetett volna, ha már egyszer így elkanyarodtam másfelé. Teljes rövidzárlat volt a fejemben úgy tűnik. (hiba: 0:25)
A rövidzárlat még folytatódott is, mert a megint jól kiválasztott útvonalat újfent elrontottam. Már a pont közelében voltam, mikor elbizonytalanodtam, úgy éreztem egy zsákutcába futottam be abban a parkolóban ahol voltam és kikanyarodtam inkább a főút mellé. Jó nagy hurokkal fogtam meg a pontom. Kár volt érte, mert ha egy-két plusz másodpercet szánok a tájékozódásra itt, akkor egy nagyobb hibát kerülhettem volna el. (hiba: 0:50)
A célig már minden rendben ment, de ekkor már éreztem, hogy elrontottam a versenyt.
Összesen 2 perc hiba maradt a pályában. Ez egy klasszikus pályán elmenne, egy középtávon már csak egy közepes futáshoz lenne elég, itt viszont felér egy buktával.
Kár ezért a napért, mert jól ment a futás és még a kicsit göröngyösebb részeken vacakoló bokám ellenére is futhattam volna egy egész jót.
A verseny után viszonylag mérsékelten strandoltunk még a melegvízben. Úgy érzem ez inkább használ, mint árt a holnapi futás előtt.
Összetettben feladtam magamnak a leckét. Holnap olyat kell futnom, hogy beférjek az időkiegyenlítésbe.
 
Összesen 9km, 39:12
 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny harkány

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr11181920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása