Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Hungária Kupa 1. nap - Abaliget, Szuadó

2007.08.01. 19:56 harzol2

A Hungária Kupával úgy voltam, hogy a cél az, hogy kihozzam magamból a maximumot és végighajtsam mind az 5 napot. Első napot különösen fontosnak tartottam a világranglista futam miatt. Itt is a minimumnak a 900 pont feletti futást tartottam, igazán jónak pedig az 1000 felettit. Azt sejtettem, hogy a kisebb mezőny miatt ez most nehezebb lesz, mint Szlovéniában, de azért ez így sem volt nagy elvárás magamtól.
A rajtba futva mentem és egész jól éreztem magam. Fel sem merült bennem, hogy nem fogom végig bírni az amúgy igen hosszúra méretezett (13,7km) pályát. A bemelegítés így 3km lett és a bokámat is bemelegítettem rendesen.
Hungária Kupa 1. nap - Térkép
A rajtból úgy indultam neki, hogy az útvonal egyértelmű volt. Ezt végre is hajtottam rendesen, egyedül egy kis bozótozás volt, ami gondot okozott, de ezt nem tartottam akkor hibának. A részidők alapján azért látszik, hogy el lehetett volna kerülni. (hiba: 0:30)
A kettesre újfent a bozóttal gyűlt meg a bajom, mert egyszerűen nem tudtam magam kiverekedni az aszfaltútra. Ez végül csak harmadik próbálkozásra sikerült, ám innen már gond nélkül jött a pont. (hiba: 1:30)
A hármas pontra menet elnéztem a térképet és azt néztem, hogyan kell menni a 12-ről a 11. pontra, így csak akkor kapcsoltam mikor már a bozótfolt alatt voltam, így még ennek s belekaptam a sarkába. (hiba: 0:20)
Nem éreztem, hogy különösebben sokat hibáztam volna a pálya eddigi részén, sőt úgy értékeltem magamban, hogy nem is hibáztam, csak egyszerűen bedzsuváztam.
Innentől a 8-as pontig nagyjából minden jól ment. A 9-re aztán megint bedzsuváztam kicsit, de maga a pont rendben jött. (hiba: 0:20)
Innen egy igen hosszú szakasz ment rendben, mivel a 19-es pontig nem hibáztam semmit és még a futás is egész jól ment magamhoz képest. Időben is egész jól álltam. Jobban, mint a 3. Tóth Ádám vagy az 5. helyen végzett Rambousek Karel és a végül 6. Fecó.
A 19-es átmenetben aztán menet közben megint bedzsuváztam kicsit és nem kaptam el időben az utat így elég lassan haladtam, majd az átmenet végén még bizonytalankodtam is, ellenben egy külföldi elites versenyzővel együtt értünk a pontra. (hiba: 1:30)
A 21-es pont aztán rendben jött és még le is maradt a másik srác. Jól éreztem magam és nyomtam ahogy bírtam, aminek következtében elrohantam a pont felett és jócskán túlfutottam. Visszafelé láttam is elmenni a srácot. (hiba: 2:00)
Kicsit idegesen jöttem ki a pontról, de útfutás volt jódarabig, így csak az átmenet végén csúszott hiba a rohanásba. Túlságosan fentre vártam a pontot a töbör oldalában, így jól megkerültem az egészet feleslegesen. (hiba: 0:20)
A következő átmenet elején kicsit bizonytalankodtam majd a pontot is túl alulról fogtam. (hiba: 0:40)
A 25-re aztán egy olyan buta hibát csináltam, hogy még mindig nem értem. Valamiért azt hittem a fenti szárazárkokra, hogy ott lesz a pont. Mikor leesett a hiba, akkor gyorsan felismertem a helyzetet és megfogtam a pontot, de teljes volt a kontaktushiány a térkép és köztem. (hiba: 2:00)
A hosszú átmenet rendben volt teljesen és még csak azt se lehet mondani, hogy lassú voltam. A 27-re aztán balra mellécsúsztam és úgy kanyarodtam vissza a ponthoz. (hiba: 0:30)
Innen már nem lehetett hibázni, ráadásul Józsa Gábor is utolért, így még próbáltam erőltetni a hajrát is, de a részidők szerint nem nagyon ment.
 
Az összes hibám 9:40 lett. Nagyon nem vagyok vele elégedett, mert a pálya eleji dzsuvázások után úgy a 2/3 távig nagyon jól ment minden, de a végén egyszerűen meghülyültem. Totál megzavarodtam helyenként és az addigi tudatos versenyzés kárba veszett.
Így aztán még a 900 világranglista pont se lett meg. Csak 896-ot sikerült elérni, pedig ma se lett volna lehetetlen az 1000 pont. A világranglistán most van összesen 3740 pontom, amivel 274. vagyok. Ezt év végére 3900 pont felé szeretném javítani és ezzel az első 250-be kerülhetnék.
A fő pozitívum a mai napban, hogy legalább a futás jól ment és ez még a pálya végén is így volt. A további napokra a cél most is az, hogy feljöjjek összetettben.
 
Összesen 18km, 500 szint, 120:07
 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny világranglista mecsek

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr83147913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása