Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Borsod Kupa - Hollóstető

2007.06.02. 17:20 harzol2

Iszonyú fáradt voltam már verseny előtt is a héten nyomott edzésektől és ez annak fényében, hogy igen kemény pálya várt ma rám nem volt a legjobb hír. Ezt a versenyt edzésnek szántam, de azért szerettem volna bekezdeni és kipróbálni mit tudok "kamikaze" módon kihozni magamból.
Erről végül már a rajtba menet letettem, mert izomlázam a vádlimban nem volt épp kellemes és jó sokat kellett nyújtogatnom, hogy legalább pusztán a futás ne legyen kellemetlen. A bemelegítés szűk 3km lett, aminek a végére azért sikerült magamat összekaparni.
Pelyhe Danival kocogtam ki a rajtba, majd még Fecóval is futottam egy keveset. Mivel 3 perccel utánam Zsebe Isti indult, majd újabb 3 perccel Fecó, így feltételeztem, hogy ma nem fogok végig egyedül futni, bár azt azért kitűztem célnak, hogy Fecó csak a lehető legkésőbb érjen utol, sőt akár egyáltalán ne.
A térképrajt elég messze volt, de még ez az idő is jól jött, hisz már a hosszú átmeneten agyaltam a rajtban is és igen kevésnek bizonyult az 1 perc a jó útvonal kiválasztásához. Végül két alternatíva maradt, melyből az egyik a totális kerülő a rajton és Bükkszentkereszten keresztül, míg a másik az enyhén jobbról ívelős variáció. Ezt nem sikerült még eldöntenem, így az egyes átmenetre koncentráltam, ami nem volt valami nehéz, ellenben a lefelében igencsak féltettem a bokámat, majd kicsit korán bevágtam jobbra és rá kellett néznem plusza a térképre, hogy aztán a fenyves és a jelleghatár segítségével megbizonyosodjak arról, hogy még lefelé van a pontom. Kerülő szinte nem is volt emiatt, de gyorsabb lett volna, ha előre kinézem, hogy a fenyves alján van a pont. (hiba: 0:10)
A kettes pontra próbáltam szintben felfelé húzva átbukni a gerincen, de ezt túl sokára tettem meg, mikor már a nagy völgy közeledett. Innen aztán a pont simán jött, de az útvonalban itt is maradt. (hiba: 0:20)
Borsod Kupa - Hollóstető
A hármas igencsak adta magát, hülyeség lett volna kiszintezni, majd a négyes egyenesen C-s átmenet volt. Persze azért mindkettőben jól lefutottak.
A négyesre ekkor úgy gondoltam, hogy nagyot fogok kerülni és el is indultam a rajt irányába, de még mielőtt a völgyhöz értem átértékeltem ezt a döntésem és módosítottam az útvonalam. Ekkora őrült kerülőt nem akartam tenni, bár kecsegtető volt, hogy nem kell sok szintet futni.
Az útvonalat aztán sikerült teljesen jól végrehajtani, bár a nagyobb fölfelékbe azért helyenként belesétáltam. A pontról láttam kifutni KisZsebét, ami miatt kicsit vaktában akartam berontani a pontra és ennek következtében túlfutottam azon. Hamar eszméltem és visszafelé egyből meglett, de ez is volt vagy 20 másodperc. Az útvonalammal nagy gond nem volt, bár jó lett volna nem 100 méter után kitalálni merre menjek. Ha azt nézzük, hogy Kovács Ádám mennyivel megvert, akkor azért lehet valami abban az alsó útvonalban is. (hiba:1:30)
Mivel Istit láttam kifutni még korábban a pontról így tudtam, hogy nem a legjobb útvonalon megy. Megpróbáltam hát a réten elé kerülni, vagy legalábbis felfutni rá, ami félig meddig sikerült is, csak épp a pontfogásomba csúszott egy kis hiba. Én még lejjebb vártam a pontot, így túlfutottam rajta és Isti a pontról kijövet segített azzal, hogy közölte "ott a pont". (hiba: 0:20)
Azért még így is sikerült felérnem kicsit Istire, de a felfele miatt nem mentem ezzel túl sokra. Nyomtam utána és még láttam is párszor, de aztán mikor a pont fölé futottam szintben, akkor végképp letettem a közel vaktában rohanásról. (hiba: 0:20)
A nyolcasra szépen felfutottam, majd a 9-es is rendben jött, bár ez utóbbira utólag talán jobb lett volna kerülni fentről az úton. Itt a talaj amúgy kegyetlen jó volt, tisztára valami alpesi terepen éreztem magam a pontközelben.
Bükkszentkereszt - Szinva Forrás - Térkép
A tizes aztán rendben jött és még frissíthettem is, ami még nem hiányzott, de azért jólesett.
Kicsit rossz irányba jöttem ki a pontról, így rögtön buktam pár másodpercet. Még mintha láttam volna Istit felfutni a kopasz hegyre, de olyan messze volt, hogy ezzel nem mentem sokra. A focipályáig egyértelmű volt az útvonal, de onnan semmi sem tűnt jónak. Végül eléggé nagyot kerültem, de legalább nem kellett sokat hegyoldalban botorkálnom. (hiba: 0:10)
12-es pontra nekem egyértelmű volt az útvonal, de a pontra rosszul mentem be. Valahogy nem éreztem a térképet és olyan fura volt ez a rész. Még egy másik ponthoz is odamentem, amiről aztán már egyből a pontomra mentem. (hiba: 1:00)
A pontról lefelé jövet láttam felfelé kapaszkodni Fecót, amiből azért egyértelmű volt, hogy 1-2 átmenet alatt be fog fogni. Igyekeztem ezt minél későbbre halasztani, de sajnos kicsit túl megíveltem a 13-ast és nem is voltam túl magabiztos. (hiba: 0:30)
A 14-es simán jött és még mindig nem láttam Fecót, majd mikor még a 15-ösön se láttam már kezdett gyanús lenni, hogy Fecó behibázhatott.
A 16 és a 17 is egy küzdős átmenet volt, ahol már csak az vitt előre, hogy kihúzzam Fecó előtt a térképcseréig. Mikor felvettem a második kört, akkor Zsigmond Tibi átadta Fecó üzenetét, miszerint ne várjam, mert megsérült a bokája. Hát ennek több okból se örültem, de ez a mostani futás szempontjából csak azt jelentette, hogy futhatok egyedül. A 18-as még rendben jött, de utána egy kicsit elhajoltam.
Nem figyeltem merre jövök le a pontról, majd levágtam a vezeték alatt és a fölfelét is elég lassan futottam meg. A pontra innen szerencsére nem volt nehéz bemenni, de még ott is bizonytalankodtam. Mintha túl magasan lett volna a jellegfa az ösvényhez képest. (hiba: 1:00)
Itt megfogott Józsa Gábor és én beálltam mögé, így értünk a 20-as pontra. Nekem már megvolt az útvonalam az utolsó hosszú átmenetre, így el is léptem Gábor mellett és ő csak a völgy alján ért utól, de még a fölfelében is vissza tudtam előzni, majd az emelkedő tetején ellépett és a tervezettől eltérően kicsit jobbra húztam utána. A völgy alján aztán megint én mentem előre és az aszfaltig én haladtam elől, majd egymás mellett mentünk, végül besoroltam mögé és jó 500 méterrel a pont előtt le is maradtam. A pontot azért még bőven látótávolságon belül fogta. Nem értettem, hogy hogyan tudtam elfutni Gáborral, de aztán a verseny után kiderült. Kissé eléhezett ugyanis mire erre a szakaszra ért, így pedig már nem olyan nagy dicsőség, hogy egy darabig bírtam vele.
Innentől már nagyon könnyű volt a pálya és a rövid átmenetekbe nem is hibáztam. A befutón még kicsit óvatoskodtam, mert a hangosban épp azt hallottam, hogy Gösswein Csabinak kiment a bokája.
Nem volt egy jóleső futás és nagyon fáradtan mozogtam, de legalább végig rendesen küzdöttem és ezzel egy 127%-ot értem el Kovács Ádámhoz képest.
Összesen 5:20 hibám volt, ami már megint csak egy gyenge közepes, bár ebből most az útvonalválasztáson is múlt egy kevés.
Nem vagyok valami elégedett az eredményemmel, de azzal igen, hogy végighajtottam ezt a pályát és a fizikai állapotomon és a fáradtságon kívül nagyjából minden rendben volt. Már csak edzeni kell és kevesebbet hibázni.
 
Összesen 21km, 950 szint, 138:40
 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny bükk

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr6993187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása