Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

3.nap, végre egész jól ment

2007.04.30. 21:35 harzol2

Az előző 2 nap után már egy kicsit kezdett visszatérni a kedvem, mert legjobban mégiscsak akkor tetszett a futás, mikor Fecóval futottam egész elfogadható tempóban. A rajt elég közel volt, így nem melegítettem csak egy jó kilométert, majd mikor a rajtkordonok között álltam már tudtam, hogy megpróbálok felfutni a vadászrajttal előttem indultakra. Mondjuk bárkit is érek utol az még nem jelentene pozitív változást az eredményemben, mert én már éppen az időkiegyenlítésen kívül indultam.
Tipo 3. nap
Az egyesre kicsit még szenvedősen indulta a dolog és talán kicsit jobbról ívelve fogtam a pontot, de belefért, majd a kettesre is csak az volt a gondom, hogy nem igazán mertem odatenni a lábam. A hármasra azonban már behibáztam, mert az út után egy korábbi szárazárokhoz vártam a pontot és csak viszonylag lassan tűnt fel, hogy jobbra van a pont. (hiba: 0:20)
A négyesre jobbnak láttam nem nekimenni a zöldnek, de ez nem jó útvonalnak bizonyult, mert sok szintet vesztettem. (hiba: 0:30)
A következő két rövid átmenet jól ment és a másodikat még nyertem is. Itt megláttam Moradini Viktort és megpróbáltam tartani az eddig egész jónak tűnő tempóm. Térképre kicsit keveset néztem, mert úgy gondoltam nem lehet gond fogni ezt a pontot, hisz a négyesre menet elfutottam mellette. Elég hirtelen szembesültem azzal, hogy még egy úttal feljebb kellene keresnem, de nem volt nagy kerülő és innen is simán meglett a pont. (hiba: 0:10)
A bozóton egész jól átértem egy csapás segítségével, majd a 8-as is simán jött. Meglepően jól megfutottam az emelkedőt, így a 9-re se kaptam sokat, majd ugyanilyen jól mentem a következőre is. Sajnos az átfutót viszont elrontottam, mert korábban kiugrottam a rét mellé és még hurkot is csináltam, mire megfogtam a pontot. (hiba: 0:20)
Jött egy küzdősebb felfele, majd a pontfogás, ami nem sikerült elsőre. Mikor megláttam egy pontot kb. jó távolságban, akkor észnélkül odarohantam hozzá, majd arról fogtam végül a sajátomat. Itt visszafutott rám Moradini Viktor is. (hiba: 1:00)
A 13-asra menet csak az érdekelt, hogy minél előbb kiérjek az útra, mert nagyon köves volt a talaj. Az út végén ott állt Tóth Ádám tanácstalanul, mondtam is neki, hogy jöjjön. A pontot mondjuk ennek ellenére ő vette észre, de ezt azért még nem nevezném hibának. Az átmenetet is nyertem.
Próbáltam nem lemaradni Pöti mögött a pontról kifelé jövet, de ez nem volt valami eredményes részemről, mert nagyon köves volt a talaj. A kerítésnél aztán megtorpant és mondta, hogy francba a tiltott terület, mire én csak annyit mondtam, hogy csak tegnap volt az, mert most nincs sraffozva. Szóval átmásztunk mind a hárman a kerítésen, ami nekem sikerült leglassabban. Viktor fényévekkel előttem volt mikor az úton elkezdtem felzárkózni. A pontra aztán már nagyjából egyszerre értünk, bár a végén a fölfelében megint lemaradtam kicsit. Másfelé is jöttem ki a pontról és így sikerült felzárkóznom Pötire, mire a 15-re értünk. Ezt az átmenetet így eléggé megnyertem, de ez aligha az én érdemem, mert nem sokat kellet a pontfogással törődnöm Pöti mögött.
Kemény átmenetek jöttek, de én hajtottam, ahogy tudtam és szerencsére nem hibáztunk. Fizikálisan mondjuk lemostak rendesen, de azért a 17-re én értem fel először és ekkor már csak Pöti tartotta velem a lépést. Kicsi bizonytalankodás volt a pontfogásban, de fölfele ez nem volt gáz.
Ellenben rosszul jöttem ki a pontról és a térkép is kicsit fura volt, így vághattam át rendesen az erdőn a 18-ra menet. Az oldalba is korán bevágtam, majd a pontot se igazán jó irányból fogtam. (hiba: 0:30)
A 19-re aztán próbáltam nem alácsúszni, de azt nem gondoltam volna, hogy ennek az lesz az eredménye, hogy ennyivel fölé megyek. Pöti szólt, hogy hol a pont, mikor én már jócskán túl voltam rajta, így aztán mehettem vissza rendesen. Egyedül persze jó nagyot szívtam volna. (hiba: 0:40)
Próbáltam a fölfelében felzárkózni, de ez nem sikerült, ellenben a nyereg után Pöti túl magasan ment, én meg elkaptam egy csapást, így felfutottam rá. A pontot azonban ő fogta és ráadásul úgy, hogy jó messziről kiszúrta. Itt valahol kicsit kiment Pöti bokája, így nem ment túl gyorsan, majd le is csúszott kicsit, így én mentem elől és fogtam hiba nélkül a pontot, akárcsak a 22-est. Innen viszont elég kapkodósan jöttem ki és teljesen feleslegesen balra húztam, majd kicsit el is bizonytalanodtam és a pontnak is alámentem, így kielőzött Pöti. (hiba: 0:30)
Itt megint jött a köves rész, ami nagyon nem esett jól, ráadásul kicsit fáradtam is. Úgy gondoltam nem próbálom mindenáron ész nélkül követni Pötit, de ezzel csak azt értem el, hogy még jobban lemaradtam. Ennek ellenére a pontról még épp láttam kijönni. A gyűjtőre aztán végképp nem erőltettem a dolgot, de azért arra mentem, mint Pöti. Ez nem volt valami jó döntés, mert jobbról ívelve gyorsabb lett volna. (hiba: 0:20)
Dolobene, Bepanten Plus, NeogranormonÉn nagyon élveztem ezt a futást, sikerült végre szinte csak a versenyzésre koncentrálnom és még a térképpel se vacakoltam. Jó volt, hogy volt kivel együtt, vagy akár ellen küzdeni és egy egész jó rohanás lett belőle. Mondjuk hiba akadt rendesen benne, de ilyen térképpel ez nem csoda. Érdekes módon azonban ezeket is el lehetett volna kerülni, sőt nagy része teljesen az én hülyeségem volt. Összes hiba 4:20 lett, ami még mindig túl sok, de még így is az idei év egyik legnormálisabb futását produkáltam és végig rendesen hajtottam is.
Végre visszatér a kedvem a versenyzéshez. Persze a lábam megint tropa, sőt most még egy kis faág is beleállt a jobb bokámba, amit alig tudtam kihúzni. Verseny közben azt hittem, csak egy kő csapódott fel, így nem nagyon foglalkoztam vele.
Délután ennek megfelelően mentünk a patikába és bevásároltunk. Dolobene a bokámra, neogranormon, hogy visszanőjön a talpamra a bőr és Bepanten Plus a faág helyének fertőtlenítésére.
 
Összesen 13km, 450 szint, 75:13
 

Szólj hozzá!

Címkék: gerecse verseny

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr7572839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása