Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Törökbálintról megkerültem egy katonai objektumot

2007.04.22. 20:06 harzol2

Ma elkísértem Editet Törökbálintra, hogy amíg végez, addig én fussak egyet a környékbeli dombok között. Ez elég érdekesen sikerült, mert bár tudtam, hogy merre van a normális erdő, azért nem akartam oda-vissza ugyanarra menni, ráadásul egy nagyon szép kopasz hegyet láttam meg rögtön egy erdőfolt mögött. Térképem nem volt, de azért nekivágtam és mivel épp utat nem láttam, így az erdőn át futottam fel a hegy tetejére, ahol a kopasz részt láttam.
Futás Törökbálintról  térkép
A gond csupán az volt, hogy a hegy tetején egy kerítést találtam, ami mögött valami katonai objektum volt. Ezen azért mégsem mászhattam át, ami azért volt különösen gáz, mert jobbra, amerre a normális hegy van nem tudtam menni és a másik irányba is igen bozótos volt az erdő. Persze jobb híján erre indultam, de az erdő egyre csak dzsuvásabb lett, míg végül még másznom is kellett és az órám is fele időben leállítva várta, hogy kiszabaduljak a bokrok közül. Vagy negyed órát küzdöttem, mire kiértem egy dózerútra, ami épp hétvégi házakhoz vezetett. Ekkor még mindig úgy gondoltam, hogy pikk-pakk megkerülöm azt a laktanyát, vagy mi a fenét és végre átjutok a normális hegyek felé és talán még a kopasz, sziklás hegytetőre is kijutok.
Az utcába torkolló úton futottam egy csomót és nem igazán tudtam jó irányba haladni, majd végre kiértem a hétvégi telkek közül, de az a fránya katonai objektum még mindig itt volt. Szerencsére azért már alapvetően egész szép helyen futottam, mert egy ligetes dombos részen jártam a közelben fenyőfákkal. A laktanyát tovább kerültem hát, bár kezdett kérdésessé válni, hogy egyáltalán időben visszaérek Törökbálintra, ami tekintve, hogy fél órát akartam futni elég gáz volt. A terep alapból tényleg jó lett volna, ám valami fergetegesen szemetes volt. Valami katonai terület lehetett ez a rész is korábban, mert egy csomó beton monstrum volt mindenfelé, pontosabban azok romjai és az azóta közéjük hordott szemét. Az embernek itt olyan érzése támad, hogy ezt a bolygót az emberiség végleg elhasználta és itt már sose lesz normális természeti környezet. Kiértem egy aszfaltútra, de ekkor már kezdtem kicsit aggódni, mert lövésem se volt, hogy hol a fenében lehetek. A 87-es busz végállomása előtt voltam 1 megállóval, de úgy tűnt, hogy az egyetlen út, ami jó irányba megy csak a katonai objektum és az azóta odatelepült ipari létesítmények bejáratához visz. Szerencsére balra el tudtam slisszolni egy földúton és már fenn is voltam azon a kopasz hegytetőn, amit 5 perc futás után kinéztem. Mondjuk ez a rész innen nagyon nem úgy nézett ki, mint lentről, mert töménytelen mennyiségű szemét volt mindenfelé az amúgy igen pofás ligetessel borított füves fennsíkon. Innen hamar leértem a fennsík szélére, ahol a Diósdi út és az M0-ás autópálya is elhaladt. Nagyon nem variálhattam, hisz már sietnem kellett vissza, ezért egyenesen visszafutottam az országúton Törökbálintra.
Ott aztán újra megcsodáltam az elitnegyedet, ahonnét indultam és azon agyaltam, hogy az itt élők vajon tudják-e, hogy a 100-200 milliós házaiktól 2-3km-re micsoda mocsok van.
Az edzés nem igazán olyan lett, mint terveztem, mert kevesebb is lett távban, mint terveztem és a sok dzsuvázás miatt még a tempó sem volt túl jó. A végén pedig nem tudom miért, de azt éreztem, hogy nagyon nem mennek a lábaim és teljesen tompán mozogtam.
 
Összesen 15km, 250 szint, 71:55
 
Max. pulzus: 153
Átlag pulzus: 141

2 komment

Címkék: edzés budai hegyek

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr7765807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skulo 2007.05.03. 23:03:53

Nem ez volt az a felhagyott gyártelep, amiben mindenféle cégek működtek, mígnem az egyik - egy petárdaraktár - felrobbant pár éve?

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2007.05.03. 23:26:17

No ez eddig nekem eszembe se jutott. Most utánanéztem és igen, beletrafáltál. A Mechanikai Művek Rt. területén volt a robbanás, amit én csak katonai objektumnak neveztem.
A robbanás ezek szerint csak egy kísérlet volt arra, hogy a környékbeli rom és szeméthalmokkal egyező kinézetet nyerjen az iparterület is.
süti beállítások módosítása