Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Tipóka Kupa parkverseny - Margitsziget

2007.03.07. 21:27 harzol2

Reggel 72,1kg volt a súlyom.
Délután siettem Gyurikéákhoz, mert tőlük futottunk ki ketten Gyurival a Margit szigetre a Tipóka Kupa parkversenyre. Talán mostantól már részt fogok tudni venni ezeken a szerdai parkverseny, majd hegyi edzőversenyeken, már persze ha nem esik nagyon ki, jó edzésnek értékelem és nem is jön közbe semmi. Most a bemelegítés olyan bő 3km lehetett (15:14), majd neki is indultam a 8,7km-es pályának. Sajnos már csak fénymásolt térkép jutott, ami miatt a rétek eléggé nem látszódtak, mondhatni teljesen egybefolytak az erdővel.
Margitsziget - normál pálya
A bemelegítés egy kicsit kevés volt és elkelt volna pár repülő is, de sietni kellett, hogy világosban befejezzük a futást, ezért aztán hamar elindultam.
Egész sok aprót hibáztam, de ezek többnyire csak a bokrok rossz irányból kerülését jelentették, vagy apró és még időben korrigált melléfutásokat. Nem igazán tudtam keményen nyomni, pedig élveztem volna, ha pörög a lábam. Így is nagy élmény volt térképpel közel maximumot futni és hajtani, mint egy rendes versenyen, de éreztem, hogy nem tudom kifutni magamat.
Sajnos a pulzusmérő övét otthon felejtettem, így pulzusadatok nincsenek, de nem hiszem, hogy olyan egetrengetően magas értékeket produkáltam volna.
A pálya vége felé aztán sajnos hibáztam egy nagyobbat. A 25-ös ponton túlfutottam, valószínűleg azért, mert nem a térkép alapján próbáltam megfogni. Bemelegítés alatt már láttuk ezt a pontot, ezért aztán azt hittem nem kell semmire figyelni, mert úgyis meglesz. Hát meg is lett, de csak egy perc hiba után.
Összesen a 8760 méteren 38:47-et mentem, ami 4,5-ös kilométereken belüli átlagot jelent. Ez úgy gondolom nem olyan rossz, de azért még az egy perc hibát leszámítva is simán megvert Isti és Gábor, pedig ők 2 pontonként cserélték a térképet és mindig az ment elöl, akinél nem volt térkép. Tehát tulajdonképpen memóriapályát futottak és még így is megvertek.
Ugyan már kezdett sötétedni, de azért még kimentem a másik pályára, amit csak Trükkös pályaként emlegetett Mihók. Ez aztán szinte még könnyebb volt, mint a sima pálya, mert a rétek alapján igen jól el lehetett navigálni. Mondjuk a kettes pontra menet megszívtam, hogy a romok nem voltak bejelölve, mert nem jutottam át rajta és vissza kellett fordulnom. Ezzel buktam vagy 20 másodpercet és a sötét miatt is maradt benne egy kevés, viszont a futás itt már igen jól ment, meg is nyertem ezt a pályát. Persze akik jót mentek a nagy pályán azok nem indultak ezen, így lehet itt is jól kikaptam volna.
Margitsziget - trükkös pálya
A 8:05 az 1840 méteren egy kicsit jobb kilométerátlag, mint a hosszú pályán, de úgy gondolom, hogy hiba nélkül itt akár a 4 perces átlagtempó is meglehetett volna.
Levezetésnek futottunk még egy szigetkört Gyurival, majd visszakocogtunk hozzájuk. (34:21)
Végre itt vannak tehát a versenyek és egyben a tavasz is, hisz remek idő volt ma. Élveztem is az edzést szinte végig.
 
Összesen 21km 96:27

Szólj hozzá!

Címkék: margitsziget edzés verseny gyurika

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr2445649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása