Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Két pálya délelőtt, első domborzati fázison

2006.12.29. 13:07 harzol2

Ma csak egy edzés volt, mert délután egyig el kellett hagyni a szállást. Piri néni ugyanis már szilveszterezőknek kiadta a szállást, így az idei edzőtábor is lerövidült. Ja és ma szintén 75,9 kg volt a súlyom reggel.
A többiekkel együtt elég fáradtan indultam ki a mai pályák rajtjához és kicsit szenvedősen nyomtam a fiatalokkal a bemelegítést, ami egész sok lett, mert az ARAK kupa idei célja alatt nem sokkal volt a rajtunk. Kifutás: 13:36 Domborzati fázis - térkép
Megint elsőnek indultam neki a pályának. A domborzati fázissal kezdtem, hogy még relatív frissebben fussak ezen a pályán.
Az egyes pont teljesen rendben volt, de a kettes egy irtás közepén volt, ami jól be volt nőve szederrel, így jobbnak láttam kerülni. Éppenhogy csak bevágtam a pont irányába már látszott is a bója. A hármasnál aztán már ki is értünk a friss irtásból, így innentől lehetett normálisan futni.
Mentem irányba a négyesre és egyszer csak ott voltak a völgyek előttem, amire nem számítottam. Nem értettem hogy csúsztam el ennyire, de mikor a tájolóra néztem már azon is el voltam fordulva vagy 50 fokkal. Korrigáltam és ekkor láttam meg Bogos Tomit, aki gyorsan el is ment mellettem. A pontot innen már egy kis ívvel ugyan de jól fogtam. (hiba: 1:00)
Az ötös előtt a lefelében kicsit kiment a bokám. A helyzet nem volt súlyos, de azért kiáltottam egyet a hirtelen fájdalomtól. Fél perc sántikálás után már futottam is tovább, de azért bosszantott, hogy megint megbicsaklott a bokám. Lehet, ha nincs Leukoplast-al leragasztva, akkor nagyobb baj lett volna belőle.
Innentől azért elég óvatosan kocogtam tovább, de legalább nem hibáztam semmit a 11-es pontig. Onnan azonban úgy mentem ki, hogy tudtam melyik lesz a következő pont, mert jól ismerem azt a gödröt. Ez tényleg így van, csak éppen összekevertem egy másik gödörrel, így tettem egy jó nagy kitérőt. Még el is gondolkoztam, mikor a pont vonalában voltam, hogy nem egészen stimmel valami, de végül csak túlfutottam a fenébe. A távolságot tehát éreztem, de nem foglalkoztam vele, amiből jó kis hiba lett. (hiba: 3:30)
Második pálya - térkép
Innentől a célig már nagyon könnyű volt a pálya és még út is volt többnyire, így könnyű volt a hátralévő rész. Az utolsó pont ugyan nekem kicsit magasan lévőnek tűnt, de már látszott alulról, így arra se hibáztam.
Az időm 48:58 lett, mi éppen hogy kívül van a 4,7km-es pályán a tíz percesen (átlagpulzus: 143). Lassulok rendesen, de ez nem csoda, mert fáradt is vagyok és a bokám is kiment, így nem véletlenül óvatoskodom.
Egyből elindultam a második pályára, ami túlságosan már nem mozgatott meg, mármint ami a technikai részét illette. Régi térképpel egy sima pályán kellet futni és a fedettség már nagyon megváltozott. A nyolcas pontig nem volt semmi hiba, de azért máskor felesleges kanyarokat tettem bele rendesen, de ez csak a bokám miatt volt Ilyen lassú tempóban nem volt nagy kihívás jól menni.
Azért a 9-esre megtréfált, hogy megváltozott a fedettség és még az út keresztezését is elintéztem azzal, hogy biztos azóta járták ki, hogy elkészült a térkép. (hiba: 2:00) Gyorsan korrigáltam és innentől nem is hibáztam semmit kivéve az utolsóra, ahol igencsak hibás a térkép, mert az a domb egy kicsivel nagyobb és nem is ennyire sárga. (hiba: 0:20)
Az újabb 4,7km-es pályán végül 45:02-t mentem (139-es átlagpulzussal), ami elég lassú még akkor is ha hibáztam 2:20-at.
Fáradt voltam már nagyon de azért 12:20 alatt visszakocogtam.
 
Összesen 17km, 350 szint, 1:59:58.
 
Max. pulzus: 159
Átlag pulzus: 141
Megnyugvási: 53 (147/94)

Domborzati fázisú térkép , másik térkép

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: edzés vértes technikai edzőtábor

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr8725659

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reeeexpert.ca 2017.12.25. 14:53:08

Impega: túrázáskor készült képek - ɐɹúʇlnʞqnzs

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása