Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztro (1) gasztró (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

A 2006-os szezon

2006.12.03. 22:38 harzol2

Elég összevisszára sikerült az idei szezon és ennek megfelelően magamban is felemásra értékelem. Hosszú idő után úgy tűnt, hogy az első valamirevaló alapozásomat fogom végigcsinálni, ám ez egyáltalán nem így lett. Egy kegyetlen kemény decembert magam mögött tudva januárban kénytelen voltam abbahagyni az alapozást, mert rámköszönt a nagybetűs élet és egész nap dolgoztam, valamint utaztam. Hamar be kellett látnom, hogy az az állapot tarthatatlan volt és egy januári edzésen késő este egyszercsak megálltam, majd hazasétáltam.
Nem voltam képes félgőzzel (vagy még annyival se) edzeni, ezért inkább hagytam az egészet a fenébe. Tavasszal azért elkezdtem futogatni, főleg Gerinek köszönhetően és a Hosszútávú OB-t is egész jól túléltem, de a Postás Kupa már jó nagy pofon volt, főleg annak tükrében, hogy Főiskolás VB válogató volt. Igazából lemondtam már a VB-re való kijutásról, de az, hogy esélyem se nagyon maradt azért jócskán mellbevágott. Ezt követően aztán pozitív fordulatot vettek az események.
Egyrészt az óraátállítás következtében sokkal tovább volt világos, másrészt autóval kezdtem munkába járni, aminek hatására világosban tudtam már edzeni. Geri is rángatott magával mindenhova és én elkezdtem élvezni az edzéseket. Lendületes 16-18km-ek olyannyira felpörgettek, hogy pár hét alatt egész jó állapotba kerültem. A Tipo kupán 3. lettem a világranglista versenyen és rögtön futottam is 2 elsőosztályt. Válogatott kontrolfutáson is egész jót tudtam futni, de a tavaszi szezon csúcsa a Főiskolás OB volt. Szerintem még soha senki nem nyert több, mint 10 perccel Főiskolás bajnokságot, de ez nekem most sikerült. 2 éve is hatalmas fölénnyel nyertem, de ezt most sikerült felülmúlni. Egy érzésre is jóleső futással végig keményen tolva még pár perc hiba ellenére is közel 11 perccel vertem Skulót és az egész mezőnyt. No ekkor már igencsak foglalkoztatott a Főiskolás VB, tehát mindent annak rendeltem alá. Sikerült is a sírból visszahozni a VB részvételt a Thermenland Open-en egy közepes és egy jó futással. Gyakorlatilag a maximumot hoztam akkor ki magamból, ami meg is látszott a harmadik, már tétnélküli napon, ahol alig bírtam bevonszolni magam a célba. Ekkor már írtam ezt az edzésnaplómat is, hogy plusz motivációt szerezzek magamnak.
Egy Cseh verseny ugyan igencsak terhemre volt, de valahogy túléltem és következő héten már jött is a Középtávú-Váltó OB, ami egész jól sikerült. A 4. helyem a középtávon a maximumot jelentette és a váltó se volt rossz, bár abban azért maradt egy kevés, ami nem is ártott volna a végelszámolásnál.
Innentől a Főiskolás VB volt az egyetlen cél. Edzőtáboroztam a helyszínen, pénzt, időt, energiát nem sajnálva, de a verseny nagy kudarc lett. A klasszikuson iszonyú szerencsétlen voltam, de mégse ezt tekintem a kudarc fő okának. Egyszerűen nem tudtam felnőni a feladathoz és elrontottam a versenyt. A váltón ugyan már sikerült egy jó közepeset futnom, de alapvetően leszerepeltem a VB-n.
Nem törtem össze és változtattam egy keveset a hozzáállásomon. Már sokszor megfogadtam, hogy csak magamnak edzek, de ezt most még komolyabban vettem. Miután Düdü elég érdekesen lepattintott az őszi világkupával kapcsolatban még a válogatottságot is lemondtam.
Közben a Rövidtávú OB-n sikerült megint kihozni magamból a maximumot, így elégedett lehettem az 5. helyemmel, az edzéseket pedig még keményebbre csináltam. Futottam sokat terepen, térképpel és készültem az őszre, de egy rossz lépés elrontotta az őszi szezonomat.
Ez után már csak annyi időm maradt, hogy az alapozás kezdetére éppen összeszedjem magam, így tiszta lappal indulhatok neki a 2007-es évnek.
Összességében úgy gondolom, hogy ebben az évben kihoztam magamból a maximumot. Más ilyenkor az iskolák befejezése után el szokott tűnni, vagy legalább a BR mezőnybe vándorol, ehhez képest én megragadtam a hazai élmezőnyben. Ugyan nem sikerült annak végéről előrébb kerülni, de rosszabb se lettem, mint tavaly. Egyedül a kihagyott alapozást és a sérülést sajnálom az elrontott Főiskolás VB-n kívül. Előbbi kettőről nem nagyon tehetek, bár biztos mindkettő elkerülhető lett volna, de ezeken nem bánkódok.
Elértem pár jó eredményt, bajnoki pontokat gyűjtöttem, Főiskolás OB-t nyertem fölényesen és az első osztályom is simán meglett még egy ilyen csonka szezonnal is. Sok dologban nem volt szerencsém, de sokban azért volt. Geri nélkül például lehet el se kezdtem volna edzeni és rengeteg edzésen sokat segített, hogy vele tudtam futni.
 
Nem látom értelmét, hogy összegezzem a szezonban futott kilométereket, megcsinált edzéseket mert nincs rögzítve az összes, így pedig nem sok értelme lenne.

Szólj hozzá!

Címkék: visszatekintés szezon

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr2521150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása