Címkék

abszurd (1) ádám balázs (84) ádám peti (3) aggteleki karszt (3) alapozás (3) alföld (12) állat (1) anglia (1) angol (1) anyám (1) apám (30) árpika (56) art (1) atlétika (16) ausztria (10) baggio (1) bajnokság (28) bakony (25) bakos gergely (1) balaton (7) balaton felvidék (5) banyesz (1) baracsi gábor (2) bartak lukas (1) betegség (36) bicikli (1) bogos tomi (26) börzsöny (10) brand (1) budai hegyek (42) budapest (18) bükk (10) buksi (1) coaching (1) csehország (6) dalszöveg (1) dicsak (1) divat (1) dönci (1) dvd (1) edit (38) edzés (935) edzésterv (3) edzőtábor (24) egei tamás (1) egészség (1) egyéb (26) éjszakai (9) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) élmények (1) előretekintés (8) én (1) étel (1) ételfotózás (1) ételképek (1) fashion (1) fecó (25) férfiak (1) film (1) fogyás (1) forrai gábor (1) fotó (1) futóbolondok (3) gál istván (1) gasztró (1) gasztro (1) gasztronómia (1) gazda pali (1) gellért gábor (1) geocaching (20) gerecse (222) geri (175) gödöllői dombság (3) gyalog zsuzsi (1) gyógytorna (16) győr (1) gyulai zoli (12) gyurika (66) gyurkó fanni (1) harkány (1) hegyaljai attila (1) hét (161) hidvégi nóra (5) hírek (1) hobbi (1) hódmezővásárhely (3) hónap (39) hornyák zsolt (1) horváth sanyi (1) horvátország (5) hosszú futás (102) így látom én (1) internet (1) józsa gábor (15) kerényi máté (1) keresőkifejezések (4) kiffer gyuszi (1) kisdoma (19) kokó (1) komárom (2) koprivanacz imi (8) környezetvédelem (1) kovács ádám (1) kovács dávid (1) kudarc (10) külföld (74) kustos szabolcs (1) laktanya (6) lc (1) lenkei ákos (1) lenkei zsolti (2) lőrinc (127) madár (2) magyarország (1) maki (4) makrai évi (18) margitsziget (13) markót tomi (1) mátra (12) mauer lajos (1) mauritius (1) mecsek (8) medves (1) mitró zoli (1) momó (1) nagy gergő (2) németh edit (1) nők (1) olaszország (3) omanager (1) online (1) pápai tomi (1) péley dani (2) pelsőczy attila (4) pelyhe dani (13) pelyhe dini (2) pihenő (141) pilis (9) rajzás (1) rekord (12) résztáv (137) rólam mindennapok (1) sass lajos (1) sérülés (63) sífutás (3) siker (6) sinkó jani (16) skuló (49) somek (1) somogyi gergo (2) soproni hegység (2) sport (1) sporthírek (1) sproki (2) stadion (23) stanga tibor (1) style (1) sukááááááááár (1) sunka (37) szabó bandi (2) szabó imi (1) szántó bence (15) székesfehérvár (15) szezon (3) szilágyi tibi (108) szlovákia (30) szlovénia (22) szöllös andrás (1) szolnok (3) szórakozás (1) szundi attila (2) tamás judit (20) tamás peti (11) tári kornél (1) társadalom (1) tata (18) tatabánya (220) technikai (56) teljesítménytúra (9) tengerdi zita (4) tenisz (1) tojás (2) tornai szabolcs (35) tornatermi (9) törökország (1) tóth ádám (1) tóth ata (2) trend (1) tsc (3) tudomány (1) tyúkja (1) uhlir peti (1) úszás (3) varga bálint (1) velencei hegység (54) verseny (146) versenyajánló (3) vértes (152) világ (1) világranglista (14) világverseny (6) visszatekintés (7) webstar (1) weisz péter (3) wievty (1) zala (5) zempléni hegység (1) zsebe isti (15) zselic (1) zuppa (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • harzol2: Ennyi. Próbálom elfelejteni. Számomra hihetetlen nagy szenvedés volt. Úgy fejbe vágott a meleg és ... (2009.07.22. 11:07) Szenvedős sprint pályák
  • G. Csaba: Az útvonalakat fel se teszed? :) Erre vártam egész héten, hogy mikor írsz végre az edzésről, azt e... (2009.07.21. 22:46) Szenvedős sprint pályák
  • harzol2: Egyik sem. A fő téma más volt és Geri fejében okozott zavart, pedig pont ő kérdezett. (2009.07.16. 11:00) Körtvélyes csúcsa
  • Balloon: Témára lehet tippelni? Csajok vagy net? Esetleg futás. :) (2009.07.15. 15:19) Körtvélyes csúcsa
  • harzol2: Akkor teljesen hivatalos úton mentem. :) Úszni? Hát fennmaradok a vízen és volt, hogy bő 3km-el o... (2009.07.13. 11:26) Tatai Maraton váltó
  • Utolsó 20

Blogajánló

Terepbemutató és megérkezés

2006.08.14. 20:03 harzol2

Késő délelőtt indultunk Budapestről az autómmal a Főiskolás VB-re. Koprivanacz Imivel és Skulóval hármasban utaztunk Egerig, majd onnan Gyurkó Fannival és Kovács Ádámmal kiegészülve öten.
Egerből nem egyenesen Kassára utaztunk, mert minimális kitérővel részt tudtunk venni Szilicén a terepbemutatón.
A többi nemzet nagybusszal érkezett Kassáról és feltehetően már induláskor megkapták a térképet a pontokkal, így mi a saját térképeinkre átrajzolt pontokkal vágtunk neki az edzésnek.
Bemelegítésnek csak felfutottam az első út melletti pontig, mivel nem szerettem volna túl sokat futni. Fél órát épp elégnek gondoltam, de a lehető legtöbbet szerettem volna térképezni, így 5 perc sem telt el és már a pontokat fogtam. Kicsit óvatosan mozogtam, nehogy megsérüljek a sziklás terepen, de szép fokozatosan felvettem egy egész normális tempót és sorra fogtam a pontokat. Hiba nem sok volt, de bizonytalanul érkeztem a pontokra, egyszerűen nem voltam elég magabiztos. Könnyű tempóban nem sikerült eléggé koncentráltan futni, de ez nem igazán izgatott, mert éreztem a térképet és a pálya vége felé már a pontokat is sokkal tudatosabban fogtam. Nem a bóját keresve, hanem az objektumra figyelve. Megfogtam minden berajzolt pontot, csak pár nagyon egyszerű maradt ki, amit eleve nem is terveztünk.
Mindenképpen szerettem volna repülőzni a végén, így egyből el is kezdtem és szép lassan a terepről megérkezve csatlakoztak a többiek is.
A régi VJ szögesemben futottam, mert a Jalas oldalán már van egy lyuk és gondoltam, ha már elhoztam tartaléknak a VJ-t, akkor ki is próbálom. Először nem értettem miért tettem félre, mert látszólag semmi baja az elhagyott 6-7 szöget leszámíta, de futás közben már éreztem, hogy pont ez a baj, mert kegyetlenül csúszkáltam. Hát ez van, marad a kicsit szakadt Jalas, aminek még megvannak a szögei. A VJ szöges amúgy sokkal jobban fogja a lábam és kevésbé érzem meg, ha belerugok valamibe, így azthiszem vissza fogok térni rá, igaz már csak új modell van, amit még nem próbáltam. Elgondolkoztam, hogy ez már megint a mi csóróságunk, a világversenyre két szakadt cipővel utazom és ezzel még nem is vagyok rossz helyzetbe a csapat többi tagjával szemben. Nem a pénzen múlik a dolog, de szerintem a Norvégok közül aligha van olyan, akinek nem a legmegfelelőbb cipője van.
 
Összesen 7km, 200m szint és 42 perc.
 
Kellett ez a futás és tulajdonképpen jól is sikerült, mert a végére már jól ment tájékozódás és minimális hibával fogtam meg elég sok pontot. Fizikálisan mehetne ugyan jobban, de fontos verseny előtt mindig azt várom, hogy sokkal jobban menjen, mint korábban.
Időben megérkeztünk a szállásra és elfoglaltuk ötödik emeleti szobáinkat. Szerencsére nem volt meleg odabent, mert nem a legszerencsésebb a legfelső szint déli oldalán szállást kapni, de ez most nem okozott gondot az időjárásnak köszönhetően. Magyar középiskolás koliban kétágyas szobákban, felújított vizesblokkal teljesen jó helyünk lesz itt. Lehet pár gazdagabb ország versenyzője nem találja legjobbnak az épületet, de a mi igényeinknek azthiszem bőven megfelel.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés technikai külföld szlovákia

A bejegyzés trackback címe:

https://harzol.blog.hu/api/trackback/id/tr9112662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása